"הממלכה הסודית": מאחורי היער

קולנוע
ממקבץ כוכבים וממקבץ של סרטים אחרים יוצאת לה עלילה קסומה לילדים ולמשפחה, לא משהו שלא ראינו בעבר, אבל מאוד נהנינו לראות.

"הממלכה הסודית": מאחורי היער
"הממלכה הסודית": מאחורי היער

למה מצפים מסרטי ילדים ? מלחמת הטוב ברע ? הרבה צבע ודמויות מצחיקות שאפשר להזדהות איתן ? ובכן...כאן יש הכול ומהכול והמון שחקנים טובים לגבות את הדמויות הנפלאות שנוצרו בעולם קטן- גדול בתוך ממלכת העלים. העלילה מגוללת את הרפתקאותיהם של אנשי העלה שחיים להם בממלכה סודית וקסומה בתוך היער, אותה איש לא מכיר מלבד מדען אחד מטורלל ומטורף שמנסה להשיג הוכחות לעצמו ולעולם, דבר שבא על חשבון חייו המשפחתיים.



כל אותם אנשי עלה משתוקקים ליום בו תבחר מלכתם יורש עצר, נבט קטן שיגדל להיות השליט הבא והרחום בממלכה וכמובן שהדבר לא יכול לעבור בצורה חלקה, מכיוון שממלכת האופל הרקובה העמוסה לעייפה בעטלפים והעכברושים זוממת על הנבט הקטן ועל השמדת הממלכה הירוקה והפוריה.

לקלחת נכנסת ביתו של המדען ומשלבת בין העולמות סטייל "אליס בארץ הפלאות" ובכלל הסרט הזה נראה כמו שילוב של "אליס..." עם "עבודת נמלים" ו"באג'ס לייף" שנזרקים לתוך תסריט אחד שאמור לשמח את מירב ילדי קיץ 2013 המסתיים עלינו לטובה. עולם רחב ושלם נטווה בתוך הגבולות הקצרצרים של הסרט ומכיל דמויות קומיות שיתחבבו על הקהל המשולב, מסרים אקולוגיים ודמויות נחמדות מעבר לחרקים ושאר הרמשים, שכבר הפכו להיות שם ישן בתעשייה.

הסרט מציג להופעה די קצרה מלכה אמיתית, מלכת R & B, ביונסה, שמפליאה בקולה ולא לשם שירה קצבית, אלא על מנת להנעים לצופים הקטנים (והוריהם) את תחילתו של הסרט.



בתור הרשע המוצלח מאוד אי אפשר בלי כריסטוף וולץ הנהדר ושאר החבילה כוללת את אמנדה סייפרד וג'וש האצ'רסון בתור צעירי הקאסט וקולין פארל בתור המבוגר האחראי, ג'ייסון סודקיס ועזיז אנסרי מתפקדים גם הם על הסרט ואם היו חוסרים באורחים מוזיקליים מלבד המלכה, אז גם פיטבול וסטיבן טיילר קופצים לגיחה קצרה וקלילה. סרט קליל עם וויזואליות מנצחת ועם תוכן מחופף לחלוטין שיזכיר להורים תכנים שיותר קרובים לילדות שלהם ולילדים יכיר עולמות חדשים ומהפנטים.



סרט מתוק, מקסים שבאמת לא מתיימר להיות מעבר לזה ופשוט קיצי ומערנן.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "הממלכה הסודית": מאחורי היער
סרטים בקולנוע