"היועץ": סוללה של סמים

קולנוע
אחד הסרטים היותר מעניינים של השנה הוא "היועץ", ולא בגלל הסיפור אשר הוא מגולל אלא יותר מהסיבה שקיימת סוללה של שחקנים כה מוכשרים אשר הוכיחו את עצמם בעבר וכעת הם הולכים לשתף פעולה בעסקת סמים שתסבך את כולם.

"היועץ": סוללה של סמים
"היועץ": סוללה של סמים

אחד השחקנים הבולטים ברשימה הוא בראד פיט שעד לא ממזמן שיחק בסרט "מלחמת העולם Z" שהיה לסרט סביר מבחינתו ברמת המשחק אך הסרט עצמו הצליח להשיג ביקורות לא רעות בקרב הצופים, זה הוא הסרט השני במספר לשחקן בראד פיט השנה, לא ברור לאן פיט עצמו מכוון כאשר הוא בחר שכן להשתתף כשחקן משני בסרט שמולו משחקים שחקנים כדוגמת פנלופה קרוז, קמרון דיאז, חוויאר בארדם ושחקנים אחרים עם רפרטואר לא מבוטל כלל וכלל, הרי שפיט עצמו כמובן נמצא בנסיגה בקריירת המשחק שלו מהמון סיבות, הגיל המופלג (49, תאמינו או לא), ואישה (אנג'לינה ג'ולי) שלא מפסיקה לעלות לכותרות בכל מיני מדורות רכילות למיניהן אלה הם סיבות טובות לסלוח לשחקן האמריקאי שרשם לא מעט סרטים טובים בעשור האחרון אך עדיין לא מנקים ממנו את האבק אותו הוא מייצר שנה אחר שנה בשנים האחרונות.



"היועץ" מגולל את סיפורו של עורך דין מצליח (מייקל פאסבנדר) אשר מוצא עצמו לאחר שאיבד שליטה על המצב הכלכלי ובחיפוש אחר הפתרון אשר יוציא אותו מאותה בעיה, רק מה שהוא לא יודע הוא שהצרות שיש לו הן קטנות לאומת הצרות שהולכות להגיע בהמשך. הוא בוחר לשתף פעולה עם סוחר סמים מפוקפק (חוויאר בארדם), מבלי שירצה ארוסתו (פנלופה קרוז) נכנסת לתמונה וכעת גם היא מעורבת, כעת הוא בוחר כן להיכנס אל עסקת הסמים שמאוחר יותר תסתבך לה עקב פשיטה של המשטרה על המשלוח הנמצא ממש בדרך ליעד, ומשם קורה שרשרת של בעיות וטעויות אשר יסבכו לא רק אותו אלא את כל מי שקשור בעסקה או אשר ידע עליה.



הסרט "היועץ" יגיע אל בתי הקולנוע בתאריך יום חמישי, 14 בנובמבר 2013 וכמו כן יופיע ברוב בתי הקולנוע ברחבי הארץ. בסרט השתתפו מייקל פאסבנדר, בראד פיט, פנלופה קרוז, קמרון דיאז, ג'ון לגוויזמו, חוויאר בארדם ושחקנים טובים אחרים אשר יתלו חלק בסרט של הבמאי רידלי סקוט ("חניבעל" 2001 ו-"גלדיאטור" 2000).

טריילר "היועץ":

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "היועץ": סוללה של סמים
סרטים בקולנוע