מאט דיימון מגבה את הבאטמן החדש

קולנוע
מי שנבחר להיות לבאטמן החדש הוא לא אחר מאשר בן אפלק אשר קיבל ביקורות די קשות מקהל המעריצים ובכלל, כעת מגיע איש מהמעמד שלו כדי לגבות אותו וכמו כן גם לענות לכל אותם הקולות אשר נשמעו מאז מונה לתפקיד.

מאט דיימון מגבה את הבאטמן החדש
מאט דיימון מגבה את הבאטמן החדש

את מאט דיימון כולנו מכירים, שחקן ללא ספק מוערך ונחשב לאחד השחקנים היותר טובים שהצמיח לה הוליווד בשנים האחרונות, דיימון עצמו רואיין ע"י אנשי צוות המגזין והעיתון הנחשב "הזמנים של אינדיה" (The Times of India) וכמו כן גיבה את מינויו השנוי במחלוקת של השחקן בן אפלק לתפקיד הכל כך חשוב באטמן בהמשך לסרטיו של גיבור העל.

דיימון עצמו לא רק גיבה אלא חיזק את העמדה אשר הציגו חברות ההפקה במינויו של אפלק, "זה הולך להיות נהדר" כך הוא אמר והוסיף "אני יודע שיש הרבה אנשים ממורמרים באינטרנט, אני חושב שזה די מצחיק, אתה יודע הוא לא הולך לשחק את המלך ליר, זה באטמן! ואין ספק שהוא קיים בתוך סט הכישורים שלו".

מאט דיימון נכנס בכל המבקרים, אך רובין לא יקרה:



אפלק עצמו לא הרבה לדבר בנוגע לאותו מינוי אותו קהל רב של גולשים ברחבי הנט לא ממש אהב, היות ואפלק משדר שחקן צעיר בדמותו וקצת יותר חביב על הבנות ופחות על הבנים, אם שוקלים את עברו של בן אפלק כשחקן בסרטים כה מצליחים כדוגמת "ארמגדון" לצד ברוס וויליס, "גנב עירוני" ו-"ארגו" אותם גם ביים בן אפלק ללא ספק בשל לקחת על כתפיו דמות שכולנו אוהבים וכי לאפלק אכן יש את הכישורים הנכונים לעשות זאת אפילו טוב יותר מכריסטיאן בייל שלא ממש בא מרקע של גיבור על אך בכל זאת השתלב בתוך החליפה של באטמן.

אגב, למאט דיימון עצמו יש גם עבר עם טעם של דבש עם חברו אפלק כאשר השניים שיחקו יחד בסרט "סיפורו של וויל האנטינג" בשנת 1997 ואף זכו בפרס האוסקר בקטגוריית "התסריט הטוב ביותר" זוכר לו רק טובות: "אם מישהו זכה לראות את הסרט 'ארגו' או 'גנב עירוני' וכל שאר העבודה שהוא מייצר בתקופה האחרונה, זה הרי יותר מעניין ומורכב מבאטמן".

בן אפלק בקרוב כבאטמן



אחת השאלות היותר מעניינות שנשאל דיימון בראיון הייתה באשר השמועה אשר התגלגלה בכמה מקורות אינטרנטים בהם נאמר כי דיימון עצמו השתתף בסרטיו של באטמן עצמו והוא יהיה לא אחר מאשר רובין, "אני טיפה גדול בגיל מבן", אמר האבא לארבעה ילדים והוסיף "בחיים לא ראיתי את רובין מבוגר יותר מבאטמן עצמו, זה נורא מצחיק, אך אני יכול להבטיח שאני לא אהיה רובין".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מאט דיימון מגבה את הבאטמן החדש
סרטים בקולנוע