היה או לא היה, סטיב ג'ובס

קולנוע
למי מאיתנו אין או לא יצא להחזיק אייפון ביד, יש כאלה שכבר לא קוראים לטלפון בשמו הוא "טלפון", אז מי בעצם עומד מאחרי אותה דמות חזקה וכה נערצת אשר הפכה את תרבותנו לכזו כמו שהיא היום.

היה או לא היה, סטיב ג'ובס
היה או לא היה, סטיב ג'ובס

אם אתה מגיע מתחום המחשוב סביר להניח ששמעת את השם סטיב ג'ובס לא מעט פעמים בהיסטוריה הקצרה של החיים שלך, סטיב ג'ובס הוא בעצם האיש מאחרי חברת אפל ענקית התוכנה והחומרה אשר הצליח ע"י השקפת עולמו לייצר זן חדש כזה שאף אחד לא כיוון אליו, או לפחות לא הצליח להגיע.

סטיב ג'ובס בימיו האחרונים:



בשנים האחרונות קיימות יותר ויותר חשיפות בסרטים קולנועיים ובעיקר דוקומנטריים אל חייהם של אותם אנשים אשר עומדים מאחרי אותה תעשיית ענק המחשוב אשר גודלת מידי יום בעולם כולו וכן גם בארצנו, ראינו את זה בסרט דרמה נפלא "הרשת החברתית" בכיכובו של השחקן ג'סי אייזנברג אשר היה בדמותו של לא אחר מאשר מייסד הפייסבוק מארק צוקרברג אשר הפך בין רגע מבן אדם אלמוני למולטי מיליארדר אשר מחזיק ברשת החברתית הגדולה בעולם ואף אפשר לומר שבזכותו נוצר מצב שהדודה שלך מאשקלון שלעולם לא הכרת מגיע אליך בבקשת חברות דרך הפייסבוק, ואולי בכלל היה עדיף שזה לא היה קורה.

אפילו עם נשיא מדינתנו הוא הספיק להפגש, מארק צוקרברג עם שמעון פרס:



ג'ובס אחד כזה שונה מצוקרברג, הוא מהדור הישן כזה שיש בהשקפתו לייצר משהו ענק, דבר שבאותם ימים היה נחשב למשהו שלא נתפס ע"י אנשי מקצוע ואפילו לא על החברים אשר סבבו אותו ואף למרות שלא האמינו באמונה שלמה לאותו ג'ובס היה את התקווה האישית שלו שאותם דברים אליהם הוא מכוון בסופו של דבר התגשמו, הדבר ללא ספק קרה בסופו של דבר אבל לפני כן סטיב ג'ובס היה צריך לעבור מלחמות פסיכולוגיות ואף לנסות להגיע לכל נקודה אפשרית ברמה העסקית כדי באמת להביא למצב בו מדובר פחות בתיאוריה ויותר מציאות.

את סטיב ג'ובס בסרט "ג'ובס" ישחק לא אחר מאשר השחקן (הלא יהודי אך כזה שכן אוהב יהודים ולא מתבייש להראות זאת) אשטון קוצ'ר ששיחק כבר בסרטים מצליחים והוכיח את עצם כישרונו בתפקיד המשחק אך מעולם לא קיבל הזדמנות לשחק חנון שהפך למלך העולם, כעת ניתנה לו ההזדמנות וממה שנראה כעוד סרט דוקומנטרי דרמתי עושה דווקא הרושם שהולך להיות לסרט די טוב של קוצ'ר עצמו אשר יוכל להנציח את שמות של ג'ובס לאלה שעדיין לא שמעו עליו והיו סקרנים לדעת מאיפה הגיע האייפון ה-אייפד ושאר מוצרי אפל למיניהם.

טריילר הסרט "ג'ובס" לחנונים שבנינו:



הסרט "ג'ובס" יעלה לאקרנים בתאריך יום חמישי, 29 באוגוסט 2013 וכמו כל סרט טוב יופיע ברוב בתי הקולנוע ברחבי הארץ, בסרט השתתפו לצידו של אשטון קוצ'ר שחקנים מוכרים אחרים בדמותם של ג.ק. סימונס, ג'יימס וודס, דרמוט מלרוני, ג'וש גאד ואחרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היה או לא היה, סטיב ג'ובס
סרטים בקולנוע