"קיק אס" - האם משתלם להיות גיבור?

קולנוע
מסתבר שאחרי התנגדותו של ג'ים קארי לקדם את הסרט "קיק-אס 2" בשל האלימות שהוא מכיל, ישנם אנשים אחרים המושפעים לטובה ויוצאים להילחם בפשע כמו שנער בשם טוד ניסה לעשות, אך מזלו הוביל אותו לכלא.

"קיק אס" - האם משתלם להיות גיבור?
"קיק אס" - האם משתלם להיות גיבור?

כפי שמארק מילר, יוצר הקומיקס שעליו מבוסס סרטי "קיק אס", אמר לאחרונה "התנגדותו של ג'ים קארי לקידום הסרט 'קיק-אס 2' הוא סוג של פרסום טוב", והוא ללא ספק צדק. לא רק שהרבה אנשים נהרו אל בתי הקולנוע ביומיים האחרונים כדי לצפות בסרט, אלא מסתבר שהסרט גם השפיע לטובה על נער צעיר. מה שבטוח להבא, מאוד יתבקש להוסיף בתחילת הסרט את המשפט "אל תנסו את זה בבית", כי גיבורי הסרט השפיעו על נער צעיר שרק רצה לעשות טוב, אך במקום זאת נכנס ישר לכלא.

האירוע התרחש בעיירה קטנה שבפנסילבניה, שם מעריץ נלהב אשר הושפע לטובה מהסרט, הכין לעצמו מסיכה ויצא "להילחם" בפושעים שבשכונתו. אתר החדשות "wjactv" מדווח כי נער צעיר בשם טוד הואשם בשתי עבירות הכוללות שוטטות ומארב בשכונה בה הוא מתגורר. אך לטענתו הוא סיפר שרק רצה להיות גיבור בחליפת נינג'ה; "ההייתי לבוש בשחור, הסתתרתי בין השיחים", הוא אמר לכתבים לאחר שהואשם. "אני התאמנתי על כמה מהלכי נינג'ה, פשוט הסתתרתי בצללים".

עצרו את האדם הלא נכון



כנראה שכיום גם גיבור אי אפשר להיות, אחרי הכל השוטרים נותנים לגיטימציה לפושעים להמשיך במעשיהם, או כמו שנאמר "הפשע משתלם למי שיודע לשלם", אבל לזכותו של טוד יאמר כי הוא ניסה להפחית את העלייה בפשיעה שבשכונתו, שרק לאחרונה התרחש אירוע דקירה שהוביל למוות אכזרי של אחד משכניו. "אין מספיק שוטרים", סיפר טוד, "אני מתכוון שאין מספיק, והקהילה צריכה לעשות משהו בנידון ולא לשבת בחיבוק ידיים". לרוע מזלו של טוד הוא נראה לשכניו כמו פורץ, מי שהבחין בו היה שכנו טרבינו אשר ראה אותו "זוחל" אל תוך השיחים, ולכן חשב שטוד גנב הרוצה לשדוד את ביתו, וזו הסיבה שהוא הזעיק את המשטרה שעצרה אותו; "זה נראה כאילו הוא ניסה לפרוץ לבתים, ולא כאילו שהוא מנסה להציל את העולם", הסביר טרבינו.

אם מסתכלים מהצד, ללא ספק שלבחור יש לב טוב, אבל סיפורו של טוד לא בדיוק מזכיר את העלילה ב"קיק אס", אך עם זאת, ישנו דבר שמוכיח כי הוא רצה להיות גיבור במטרה לנסות ולהפוך את "העולם למקום טוב יותר". והוכחה זו מגיע לאחר שב-13 באוגוסט שוחרר וידאו קצר בו חברי קיק-אס סיפרו כי בכוונתם לגייס את הצופים הרוצים להיות להילחם בפשע ובכך להפוך לגיבורים. בדיוק כפי שטוד סיפר שעשה זאת רק כדי לעזור לאנשים וכדי שיהיה לו כיף. וכן, יש אנשים המושפעים בקלות כמו שסיפר ג'ים קארי, אלא שגם לטובה.

חברי קיק-אס מגייסים את הצופים



למען האמת זה נשמע כמו רעיון גרוע לנסות ולהילחם בפשיעה בכוחות עצמך, בייחוד אם אתה נושא מחבט בייסבול בתור כלי נשק כנגד הפושעים, למרות שלאחר ששומעים על כך זה עושה טוב, זה עדיין מסוכן ועלול לעלות בחייו של אותו האדם. כמו שקרה ל"קיק-אס" בסרט הראשון, שכמעט הוכה למוות על-ידי חבורת פושעים שלא רצו שיהרסו להם את העסק המשתלם. למזלו של טוד הוא יצא מכל הסיפור הזה בריא ושלם, ואולי כעת יבין שאת מעשי הגבורה ישאיר לשוטרים, למרות שגם עליהם לא תמיד אפשר לסמוך.

אם כבר הזכרנו את "קיק אס", ביום חמישי האחרון סרט ההמשך "קיק-אס 2" יצא לאקרנים בבתי הקולנוע שבארצנו הקטנטונת, אנו מאוד ממליצים ללכת לצפות בו, כפי שכבר ראיתם יש בו יותר טוב מאשר רע ולמרות כל סצנות האלימות הכלולות בו. והטריילר יכול להוכיח זאת;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קיק אס" - האם משתלם להיות גיבור?
סרטים בקולנוע