מתמודדת "הרווק" האמריקאי התאבדה

רכילות
הדוגמנית ג'יה אלמנד אשר השתתפה בעונה ה-14 של תוכנית הריאליטי "הרווק" האמריקאית, הלכה לעולמה לאחר שניסתה לשים קץ לחייה בתלייה, בת 29 הייתה במותה.

מתמודדת "הרווק" האמריקאי התאבדה
מתמודדת "הרווק" האמריקאי התאבדה

ג'יה אלמנד, הדוגמנית הברונטית אשר התמודדה על ליבו של "הרווק" בעונה ה-14, נפטרה ביום רביעי האחרון לאחר שניסתה להתאבד. אסון טרגי קרה בתחילת השבוע כאשר ביום שני אלמנד אושפזה בבית החולים במשך יומיים בעקבות ניסיון התאבדותה. בן זוגה ריאן אנדרסון, שחקן הכדורסל, נשאר לצידה ברגעים האחרונים. הסיבה לכך שאלמנד ניסתה לשים קץ לחייה היא בשל ריב גדול עם בן זוגה.

"ג'יה וריאן היו זוג מאושר, בשבועות האחרונים, הרבה לפני שג'יה ניסתה לשים קץ לחייה, הם רבו בפעם הראשונה", מקורב לשניים סיפר לאתר "Radar". "מכיוון שמערכת היחסים שלהם הייתה כה ארוכה, ג'יה הייתה נורא עצובה שריאן עדיין לא הציע לה נישואים, וגם לא ממש היה אכפת לו מזה, והוא הלך לספר לחבריו כי לאחר הריב ג'יה מאוד נסערה".

בימיה האחרונים עם בן זוגה



ריאן, שמצא את חברתו ג'יה (29) מחוסרת הכרה כשהיא תלויה בתקרת ביתה, הוא לקח אותה במהירות לבית החולים. כמו כן, בעיניי מקורב לזוג לא "היו דגל אדום אשר רמז על ניסיון התאבדות מצידה של ג'יה", סיפר המקורב. "למרות שבשבוע האחרון ג'יה לא הייתה ביחסים טובים עם ריאן, חבריה הקרובים לא תיארו שהיא תתאבד בעקבות כך, כל הסיפור הזה פשוט קורע את הלב".

בעקבות מותה הטרגי של ג'יה, בן זוגה ריאן שיחרר את הצהרתו; "אני אסיר תודה על האהבה והתמיכה שקבלנו מבני המשפחה, חברים והמעריצים, ג'יה הייתה האדם היפה ביותר שהכרתי מבפנים ומבחוץ, היא תמיד חייכה וגרמה לסובבים אותה לחייך. הייתה לה השפעה מדהימה על חיי, כל מי שהכיר אותה התברך. כל שנותר לי הוא לנצור את הזיכרונות והאהבה שיצרנו ביחד", סיכם ריאן בעצב.

גם היוצר והמפיק של "הרווק", מייק פלייס, מסר את הודעתו לתקשורת; "כל משפחת 'הרווק' עצובה בעקבות מותה הטרגי של ג'יה חברתנו. היא הייתה מאוד נדיבה וחביבה, זו אבדה גדולה עבור כל אלה שהיו בסביבתה ובעיקר עבור אלה אשר הכירו אותה מקרוב".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מתמודדת "הרווק" האמריקאי התאבדה
סרטים בקולנוע