צפו: מכנסיו של ביבר נפלו

רכילות
במהלך הופעתו בטמפה שבפלורידה, לאליל הבנות הייתה תקלת מלתחה כאשר מכנסייו הרפויים החלו ליפול עד שהגיעו לברכיו, ומלבד זאת ביבר גם נישק את אריאנה גרנדה, ואחריה לא איחרה לבוא נקמתה של סלינה גומז.

צפו: מכנסיו של ביבר נפלו
צפו: מכנסיו של ביבר נפלו

מסתבר שמילותיו של מארק וולברג הלכו לפח, כוכב הסרט "רווח וכאב" ניסה לדבר אל ליבו של ביבר בראיון שערך לאחרונה בו אמר "תרים את את מכנסייך כדי שאמא שלך תוכל להתגאות בך", אבל כנראה שביבר לא רוצה לגרום לאמא שלו להתגאות בו. כי בהופעתו האחרונה, אליל הנערות סיפק למעריצות הצצה אל מה שהסתתר לו תחת מכנסיו.

ג'סטין ביבר הופיעה בטמפה שבפלורדיה, ובמהלך הופעתו תוך שהוא רוקד בכבדות, מכנסיו החלו לצנוח מטה ומטה בהדרגתיות תוך שהם עושים את דרכם למטה מהר מהצפוי. כשביבר החל לשיר את הלהיט "בייבי", מכנסיו האדומות כבר היו סביב ברכיו, מה שסיפק למעריצות הצצה על התחתונים שלו. להבא כדאי לו לחשוב טוב על בחירת המלתחה עד לההופעה הבאה.

קישור לנגן וידאו חיצוני:
http://www.radionow979.com/play er/?mid=23556432

לאחר ההופעה ג'סטין ביבר נישק את השחקנית והזמרת אריאנה גרנדה ואף לאחר השניים המשיך להסתובב ביחד וזה נראה כאילו היה להם כיף ביחד. כמו כן, את התמונה אריאנה העלתה לטוויטר שלה וכתבה, "ג'סטין ביבר אתה משוגע, ונונה אומרת לך תודה, היא אוהבת אותך". למרות כי הנשיקה נראתה כמאוד אינטימית, אריאנה צייצה למעריציה; "היי כולם, לבחורות מותר להיות שיהיו להן ידידים. אני בחורה, תירגעו".



ובגזרת סלינה גומז העניינים מאוד התחמו, כי לאחר שראתה את התמונה, היא החליטה לנקום בביבר עם אחת משלה, והיא עשתה זאת עם דייוויד הנרי שלכם מוכר כג'סטין רוסו מהסדרה "המכשפים מוויברלי פלייס" בו כיכב לציד גומז כאחיה המכשף. כשמדובר בנקמה ועוד של סלינה גומז, היא מאוד מתוקה, והנה לכם ההוכחה;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: מכנסיו של ביבר נפלו
סרטים בקולנוע