קלואי גרייס מורץ נגד ג'ים קארי

קולנוע
לפני כחודשיים ג'ים קארי לא רצה לקדם את הסרט "קיק-אס 2" בטענה שהוא מכיל יותר מדי סצנות של אלימות, וכעת כוכבת הסרט הצעירה קלואי גרייס מורץ החליטה לצאת נגד מילותיו של קארי.

קלואי גרייס מורץ נגד ג'ים קארי
קלואי גרייס מורץ נגד ג'ים קארי

כזכור, בחודש יוני ג'ים קארי אשר מככב בסרט "קיק-אס 2" סירב לקדמו מהסיבה שהוא אלים מדי, וזאת בשל העובדה שהסרט צולם לפני אירוע הטבח בקונטיקט. "אני לא מתבייש בכך שאני משחק בו, אבל האירועים האחרונים גרמו לי לשנות את דעתי בנושא", וזה היה ציוצו של קארי. למרות שעברו כחודשיים, השחקן הצעירה קלואי גרייס מורץ המככבת לצידו של קארי בדמותה "היט גירל", החליטה לצאת כנגד תגובתו.

וזה מה שהיה למורץ להגיד ל-"The Sun" הבריטי: "זה רק סרט. אם אתה הולך להיות מושפע מסרט פעולה, אסור לך ללכת לראות פוקהונטס, כי אתה תחשוב שאתה נסיכת דיסני. אם אתה מושפע בקלות, אתה עלול לראות את 'שתיקת הכבשים' ועוד לחשוב שאתה רוצח סדרתי. זה סרט וזה מזויף, אני מכירה את זה מאז שהייתי ילדה... אני לא רציתי לקלל ולהרוג אנשים בחיים האמיתיים. אם כבר, הסרטים האלה ילמדו אותך מה לא לעשות". סיכמה מורץ אשר אופי דמותה יותר אלימה משל קארי.

אז מה אתם חושבים? כי זה נשמע כאילו קלואי גרייס מורץ (16) יותר בוגרת מג'ים קארי שהתנגד לקדם את הסרט "קיק-אס 2". בהחלט אפשר להבין את הנקודה שלה. אחרי הכל אנשים הולכים לצפות בסרט בידיעה שזה ינעים את זמנם ואף יגרום להם לחוויה, וזה ברור שסרט אלים שמוקרן על המסך הוא לא משהו שמעורר את הצופים לבצע רצח בחיים אמיתיים.

טוען שיש יותר מדי אלימות



מארק מילר אשר כתב את הקומיקס שעליו מבוססים סרטי "קיק אס", סיפר שג'ים קארי לקח כמה צעדים קדימה כשהתנגד לקידום הסרט מהסיבות שלעיל, ולמרות זאת הוא דווקא חושב שהתנגדותו של קארי לקידום הסרט דווקא הוא סוג של פרסום טוב. או כפי שהוא ניסח זאת; "אנשים כל זמן שואלים אותי 'האם אתה כועס על ג'ים קארי?' ואני עונה שלא, אני שמח עם מה שג'ים קארי עשה, זה מדהים. אשר השחקן הראשי מצהיר בציבור "הסרט הזה הוא אלים מדי בשבילי', 'זה כמו לומר שיש יותר מדי עירום בסרט פורנו'. וכעת נצטרך ללכת ולראות את זה עכשיו".

יש משו בדבריו של מילר, וכך זה באמת עובד, כי ברגע שאנשים שומעים על אלימות יתר או סצנות סקס כדוגמתו של מילר, אנשים נוהרים אל בתי הקולנוע כדי לראות על מה כל המהומה. מילר ציין בעבר כי בסרט "קיק-אס 2" יהיה הרבה אלימות, וזה לא הולך להשתנות. עם כל הדיבורים על "קיק-אס 2" הדבר עשה לנו חשק ללכת ולצפות בסרט, ובקרוב הדבר יתאפשר כאשר הסרט יעלה על מסכי הקולנוע ביום חמישי הקרוב.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קלואי גרייס מורץ נגד ג'ים קארי
סרטים בקולנוע