מה גרם לוויליס לעזוב את ה"בלתי נשכחים 3"?

קולנוע
אחרי הפרישה של ברוס וויליס מסדרת סרטי "בלתי נשכחים" וההודעה הקולנית של סילבסטר סטאלון, כעת נחשפה הסיבה האמיתית לכך שוויליס עזב את חברו הטוב, והסיבה ממש בדיחה.

מה גרם לוויליס לעזוב את ה"בלתי נשכחים 3"?
מה גרם לוויליס לעזוב את ה"בלתי נשכחים 3"?

לאחרונה סילבסטר סטאלון הודיע כי ברוס וויליס פרש מסדרת סרטי "בלתי נשכחים" בהם כיכב בתפקיד אורח כמר צ'ארץ', שאותו יחליף הריסון פורד בסרט השלישי "בלתי נשכחים 3". את הסיבה סטאלון לא חשף מלבד העובדה שברוס וויליס עדיין חברו והוא לא רצה לעשות לו פדיחות. כזכור, זה מה שצייץ סטאלון "חמדן ועצלן... נוסחה בטוחה לקריירה כושלת".

ברוס וויליס מככב בסרטי פעולה שוברי קופות במשך כ-25 שנים, ובזמן הזה כמו רוב השחקני ה-A ליסט הוא היה מתוגמל בעבור עבודתו. במהלך הקריירה שלו הוא חתם על חוזים אשר הכניסו לכיסו מיליוני דולרים, עד כדי כך שאפשר היה לחשוב כי מיליון דולר לא יהיה כל כך הרבה בשבילו. כנראה שזה אומר הכל, אם כי זה היה הסכום אשר עצר את כוכב האקשן מלהמשיך את הופעת האורח שלו בסרט השלישי "בלתי נשכחים 3".

לא בטוח שהם ישארו חברים



בעקבות הודעתו של סילבסטר סטאלון כי וויליס לא יחזור כמר צ'ארץ' ל"בלתי נשכחים 3", "ההוליווד ריפורטר" חקר את הנושא וככל הנראה שגם גילה על הבעיות של שני כוכבי הפעולה. לדברי מקור אנונימי - לברוס וויליס הוצע 3 מיליון דולרים לארבעה ימי עבודה על הסט הצילומים של סרט ההמשך, אבל מיצידו וויליס טען שהוא לא ישתתף בצילומים עד שלא יקבל לא פחות מ -4 מיליון דולרים (מיליון דולר עבור כל יום). סטאלון וכל מי שהיה מעורב בדבר דחו את הצעתו של וויליס, ולכן הוא החליט לפרוש מהתפקיד. בתוך שלושה ימים של מגעים ממושכים, סטאלון ליהק את הריסון פורד. מקורב לסטאלון סיפר; "אני חושב [שוויליס] די הופתע שהוא הוחלף תוך 72 שעות ועוד על-ידי הריסון פורד - שחקן מעולה, אדם בעל אופי טוב שגם יביא כיוון מעניין יותר לסרט". וכך גם אנחנו חושבים.

כאשר סטאלון חשף את החדשות על הריסון פורד וברוס וויליס הוא היה די קולני ועם זאת גם פסימי ובעיקר אגרסיבי מהאכזבה של כוכב "רד 2" אשר התעקש על עוד מיליון דולר. כמו שחשבנו הסיבה לא איחרה לבוא ועל וויליס נאמר שהוא כל כך גרידי, כי מדובר כולה בעוד מיליון דולר, אם חושבים על זה גם 3 מיליון דולרים זה כבר יותר מדי. אלה כבר לא אותם הימים הטובים של וויליס, גם לא נשכח לו את הסיכסוכים והויכוחים עם סיביל שפרד שבעקבות כך הורדה הסדרה "בלשים בלילה" לאחר 4 שנים בלבד. והוא גם עשה בעיות למייקל ביי ב"ארמגדון", כך שזה לא מפתיע מה שעשה לחברו הוותיק סטאלון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מה גרם לוויליס לעזוב את ה"בלתי נשכחים 3"?
סרטים בקולנוע