ג'וני דפ נגד מבקרי הקולנוע

קולנוע
בריאיון לכלי התקשורת התבטא השחקן נגד מבקרי הקולנוע בארצות הברית וטען כי האשמה על הכשלון הקופתי של "הפרש הבודד" נמצאת כולה אצל מבקרי הקולנוע שקטלו את הסרט עוד לפני שזה יצא לאקרנים.

ג'וני דפ נגד מבקרי הקולנוע
ג'וני דפ נגד מבקרי הקולנוע

כוכבי הסרט "הפרש הבודד", ג'וני דפ וארמי האמר, והמפיק ג'רי ברוקהיימר התראיינו לכמה כלי תקשורת והאשימו את מבקרי הקולנוע על שהיה להם יד בכישלון הסרט מאחר ומיהרו לקטול אותו עוד לפני שצפו בו. בריאיון לווראייטי, אמר ג'וני דפ כי ההכנסות לסרט הושפעו מהביקורות על הסרט, שלדבריו נכתבו זמן רב לפני צאת הסרט לאקרנים: "נראה לי כתבו אותן [את הביקורות] שבע-שמונה חודשים לפני שהוצאנו את הסרט. איך שהם [מבקרי הקולנוע] שמעו שאני, דור ורבינסקי וג'רי הולכים לצלם את "הפרש הבודד" הם התחילו לכתוב ביקורות. הם ציפו שזה יהיה שובר קופות. אבל אני לא ציפיתי לדבר כזה ולא מצפה".

בהצהרה דומה יצא גם המפיק ג'רי ברוקהיימר. בריאיון ליאהו בריטניה הוא סיפר: "נדמה לי שהמבקרים כתבו לא על הסרט אלא על התקציב. אבל את הצופים לא מעניין גודל התקציב הם משלמים את אותו הכסף, בלי קשר לכמה עלה הסרט, דולר אחד או עשרים מיליון. זה כשלון ענק כי "הפרש הבודד" הוא סרט אפי נפלא, עם כמות אדירה של הומור. זה אחד הסרטים שהמבקרים פספסו, אבל עוד כמה שנים הם יצפו בסרט שוב ויבינו כמה טעו".

עצבני על המבקרים



השחקן ארמי האמר שגילם את "הפרש הבודד", הצהיר בתורו שהסרט אכזב כאשר ההפקה הקפיאה את הסרט בפעם הראשונה בשל גידול לא רציונלי בתקציב. באותה נשימה האמר השווה את הסרט לפרוייקטים עתירי תקציב אחרים כדוגמת מותחן הזומבים "מלחמת העולם Z" בכיכובו של בראד פיט, שנקטל על ידי המבקרים בשל גודל התקציב, ולעומת תקציב של 225 מיליון דולר, הסרט גרף עד כה 488,924,717 מיליון ברחבי העולם.

"מבקרי הקולנוע האמריקאים קטלנו את הסרט שלנו" אמר ארמי האמר בריאיון לווראייטי, "מאז שביטלנו את הצילומים בפעם הראשונה הם התחילו לכתוב את הביקורת הראשונה. הם ניסו לעשות אותו הדבר עם "מלחמת העולם Z", אבל לא הצליחו, והסרט זכה להצלחה, ואז הם החליטו לכסות את החמצן עם 'הפרש הבודד'".

"הפרש הבודד" בבימויו של גור ורבינסקי מגולל את קורותיו של נוקם במסיכה ועוזרו, האינדיאני טונטו. תקציב הסרט הגיע ל-225 מיליון דולר ועד כה גרף 175,648,000 מיליון דולר ברחבי העולם, 86,948,000 מיליון מתוכם בארצות הברית בלבד.

הפרש הבודד - טריילר:

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'וני דפ נגד מבקרי הקולנוע
סרטים בקולנוע