וולברג קורא לביבר להפסיק עם השטויות

רכילות
מארק וולברג הוא האחד השחקנים החמים שיש היום בתעשייה, אבל הדרך אליה לא הייתה פשוטה, ולכן הוא פונה אל ביבר כדי שלא ימשיך בדרכו ההורסת את תדמיתו, והוא עושה זאת כי גם הוא באותו מקום שבו נמצא ביבר.

וולברג קורא לביבר להפסיק עם השטויות
וולברג קורא לביבר להפסיק עם השטויות

הרבה רצון, כוח נפשי וכושר התמדה המלווה בהרבה זיעה אלו הם הדברים אשר הפכו את מארק וולברג בשנים האחרונות לאחד השחקנים המבוקשים בתעשייה ההוליוודית. הוא התפרסם לראשונה כחבר בלהקה "ניו קידס און דה בלוק" שאותה עזב רגע לפני שהתפרסמה כדי לפתוח בקריירת ראפ משלו תחת הכינוי "מארקי מארק", שתוך זמן קצר הוציא את הלהיט הראשון שלו "Good Vibrations", שהגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים האמריקאים.

תהילתו של מארק וולברג הייתה בגיל 20 כאשר הוא הקליט עם להקתו, ובאותו הזמן גם הוא עבר תלאות בהיותו כוכב צעיר, הוא גם היה באותו מקום שבו נמצא ג'סטין ביבר בצעירותו שכמוהו אהב להסתובב ללא חולצה ועם מכנסיים נופלות וזאת בציבור, וכעת הוא החליט לדבר אל ליבו של ביבר בראיון שנערך לאחרונה, הוא מקווה שביבר ישמע אותו לפני שהוא יהרוס את קריירתו.

בהחלט דומים



"ג'סטין, אתה מקשיב?", סיפר וולבר ל"The Sun", "תפסיק לעשות שטויות ולשחק את הילד הרע. אתה צריך להיות ילד טוב, תרים את המכנסיים ותגרום לאמא שלך להיות גאה בך, אבל אתה חייב לפסיק לעשן, אתה ממזר קטן". סיפר וולברג שנזכר ברגע מפלתו, "הוא נער שחי בזמנים שונים", המשיך וולברג. "הייתי בכלא לפני שהגעתי לשיא, ואני לא חושב שהוא רוצה להגיע לשם".

כל מילותיו של וולברג היו במקום, ואם ביבר לא יפתח את העיניים ויסתכל על כל מה שהוא עושה, הדרך לתחתית תהיה מאוד קצרה, ועם זאת, וולברג גם סיפר על שיתוף פעולה בעתיד; "הקריירה הזו יכולה להיות מהירה, ובאותה המידה אפשר להיות הכי טוב בה כל עוד עושים את הדברים בצורה נכונה". סיפר וולברג והוסיף, "בעבר ג'סטין ביבר ואני דיברו שנעשה סרט ביחד, וזה עדיין יכול לקרות. יש לנו תסריט טוב בו הוא יכול לעשות את הופעת הבכורה שלו, וגם אולי נוכל לעבוד ביחד על הפסקול". מארק וולברג אולי נשמע קשוח במידה מסויימת, אבל הלב שלו במקום הנכון, רואים שהוא רוצה שביבר ימנע מלעשות טעויות שכמעט עלו לו בקריירה כושלת.

עם זאת, מארק וולברג הוא לא האדם הראשון קורא לג'סטין להפסיק עם התנהגותו הבוטה והילדותית. כך גם עשה כוכב הרוק ג'ון בון ג'ובי כאשר הגיב על הפעמים בהם ביבר איחר להופעתו; "אחרי פעם אחת זה נסלח, אבל לאחר פעמיים? תתבייש לך. זה ממש לא מגניב, אתה מטומטם? לך תעבוד". ועם זאת הוא גם ציין שביבר לא יודע מה יש לו ביד; "הילד צעיר, יש לו קצת כסף ביד אז הוא מרשה לעצמו לעשות כל העולה על רוחו, עצוב לראות אותו הולך בדרך פגומה זו", אמר קיד. "זאת הולכת להיות נסיעה ארוכה מאוד לתחתית כי כולנו מכירים את הסיפור הזה".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וולברג קורא לביבר להפסיק עם השטויות
סרטים בקולנוע