הריסון פורד אין, ברוס וויליס האוט

קולנוע
ברוס וויליס פרש מ"בלתי נשכחים 3", אבל סילבסטר סטאלון לא נח לרגע עד שהריסון פורד אישר את השתתפותו בסרט השלישי בזיכיון "בלתי נשכחים", ואלו לא החדשות המרעישות היחידות.

הריסון פורד אין, ברוס וויליס האוט
הריסון פורד אין, ברוס וויליס האוט

כחודש עבר מאז הדיווחים האחרונים על ניקולס קייג' אשר סיפר כי אינו יככב ב"בלתי נשכחים 3", על ליהוקם של שתי מתמחים באומניות לחימה שונים, וכמובן שלא שכחנו את מל גיבסון שלוהק כנבל החדש של בארני רוס. והנה כעת סילבסטר סטאלון שוב חוזר לעדכן את עוקביו לטוויטר וכך גם אותנו, אבל לפני שנספר על הידיעה המרעישה, ישנם גם חדשות כי לא בטוח שתאהבו אותם.

תחזיקו חזק את המקלדת, כי אמש נודע לנו שברוס וויליס אשר כיכב כמר צ'ארץ' בשתי הסרטים האחרונים בזיכיון ה"בלתי נשכחים", פרש מתפקידו ולא ישוב לככב בסרט ההמשך "בלתי נשכחים 3", אבל תתנחמו כי החדשות הטובות הן שהוא יוחלף עם אגדה הוליוודית גדולה לא פחות. סילבסטר סטאלון כל כך אוהב את מעריציו עד שהוא עידכן אותם ראשונים וכתב להם כי הריסון פורד, כוכב סרטי "אינדיאנה ג'ונס" אישר את השתתפותו ב"בלתי נשכחים 3", והוא היה במצב רוח מאוד מרומם כשהוא הודיע זאת.

בעודו כל כך להוט, צייץ סטאלון; "ברוס וויליס בחוץ, הריסון פורד בפנים, חדשות טובות! חיכיתי לזה שנים". וכדי לרמוז על הסיבה לפרישתו של וויליס מזיכיון "בלתי נשכחים", לאחר כחמש דקות סטאלון צייץ "חמדן ועצלן... נוסחה בטוחה לקריירה כושלת". האם ייתכן כי וויליס ביקש יותר כסף עבור תפקידו שלא מצריך הרבה עבודה? אולי לא נדע את הסיבה האמיתית, אבל מה שבטוח הוא שהריסון פורד, אחד השחקנים המוערכים והאיכותיים בתעשייה הקולנועית יככב לצד שלל וותיק סרטי הפעולה. סוף סוף זה הולך לקרות!

תיזהרו, כי הוא מגיע ל"בלתי נשכחים 3"



אגב, אם כבר הזכרנו את "אינדיאנה ג'ונס", על-פי דיווחים חדשים הריסון פורד אישר את השתתפותו בסרט החמישי "אינדיאנה ג'ונס 5", ולאחרונה העניק ראיון ל"דיילי טלגרף" בו הוא מדבר על דמותו בזיכיון: "ראינו את הדמות מתפתחת וגודלת בתקופת זמן ארוכה, וכעת זה הזמן שלו לחזור שוב עם סרט גדול שלא יצריך ממנו לבעוט בכמה שיותר ישבנים. לדעתי מה שמעניין בדמות הבלתי מנוצחת היא העובדה שיש לו אומץ, שנינות, אינטליגנציה והוא תמיד נשאר להתמודד מול מה שעומד בדרכו. וזה בדיוק מה שאני יכול לעשות", סיכם פורד.

למרות הביקורות החריפות שהסרט "אינדיאנה ג'ונס וממלכת גולגולת הבדולח" קיבל ממעריצי הזיכיון, ביצועי המשחק של פורד היו סולידיים ואין לשכוח כי עדיין מדובר בשחקן וותיק ועם זאת גם מבוגר (71), אך גם יותר חכם, מנוסה, כזה שלא ימצאו לו תחליף. אין שחקן אשר יוכל להחליף את פורד בסרטי "אינדיאנה ג'ונס" הבאים, אלא אם כן ג'ורג' לוקאס ימציא סיפור מעניין עם נושאים יותר מסקרנים ורק אז אולי אחד מהכישרונות הצעירים שבהוליווד יוכל לירוש את מקומו של פורד.

כרגע לא ידוע מתי "אינדיאנה ג'ונס 5" יגיע אל בתי הקולנוע, אך עד שזה יקרה, צפו בטריילר לסרט "המשחק של אנדר" בו מככב הריסון פורד כמפקד בית הספר ללחימה אשר מאמן נערים צעירים במטרה למצוא את האחד שיוביל אותם למלחמה הגדולה בחייזרים הנקראים באגים, שתקפו את כדור הארץ לפני כמספר שנים. הסרט יעלה לאקרנים בעוד כחודשים (31.10).

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הריסון פורד אין, ברוס וויליס האוט
סרטים בקולנוע