מה יעלה בגורלו של לוקי?

קולנוע
סרטם של מארוול "תור: העולם האפל" אומנם יגיע בעוד כחודשיים אל מסכי הקולנוע, אבל ישנם ספקולציות באשר לעתידו של לוקי בסרט ההמשך. אך כריס המסוורת' החליט לשפוך קצת אור כדי לתת כיוון לצופים, זהירות ספויילרים.

מה יעלה בגורלו של לוקי?
מה יעלה בגורלו של לוקי?

אם יש משהו שאיכזב את מעריצי הסרט "תור" אשר הגיעו לכנס הקומיק-קון בחודש שעבר, הוא העובדה שסוללת השחקנים המככבים בסרט ההמשך "תור: העולם האפל", לא הופיעו בפאנל קידום הסרט מלבד טום הידלסטון, שנכנס לחליפתו של לוקי הרשע. הוא היה היחידי שעידכן את קהל המעריצים בפרטים חדשים ולאחר מכן גם הציג בפניהם קטעים חדשים מהסרט, אותם קטעים שהעלו סימני שאלה רבים - עד כמה דמותו של לוקי תהיה רעה?

בעקבות הבגידה באסגרד שאירע בסרט "תור", וניסיון ההשתלטות על כדור הארץ בסרטו של ג'וש ווידון "הנוקמים", לוקי (הידלסטון) מוצא את עצמו בתא כלא אסגרדי ב"תור: העולם האפל". הטריילר החדש שיצא לפני יממה מציג את ת'ור אשר פונה לאחיו החורג במטרה שיעזור לו להציל את כדור הארץ מפני האיום החדש, אבל מה זה אומר לגבי מערכת היחסים ביניהם?

ישאירו את התלאות מאחור?



"אני לא יכול להגיד יותר מדי, אבל בספרי הקומיקס הם חזרו להיות החברים הכי טובים, ולמרות שלוקי ניסה להרוג אותו בפעם אחר פעם. בכל זאת מדובר בעתיד האנושות וכדור הארץ. זו מלחמה גדולה, ויש לו [לוקי] צורך משותף לתת מעצמו. אתה מכיר את הסצנה בנוקמים כאשר ת'ור אמר 'היזהר באיך שאתה מדבר, הוא אולי משוגע אבל הוא אחי', זה בעצם מה שמסכם את זה. כן, הוא רשע, אבל הוא האח שלי. אני לא חושב שהם יחזרו להיות החברים הכי טובים, אבל תור כבר שכח איך הם הגיע למצב הזה, כי בשבילו, אני חושב שבגידה הוא דבר שהגיע משום מקום, ואני חושב שבסרט 'תור' לוקי יכל להכיר בבגרותו שהוא היה צריך להיות מודע לה לאורך השנים, כל זה אולי יוביל אותו לדרך טובה בצורה מסוימת".

עם זאת, ג'וס וידון חשף בעבר כי לוקי לא יהיה חלק מהתסריט שלו ל"הנוקמים: עידן אולטרון" בעוד שגם נשיא אולפני מארוול, קווין פייג' דיבר בכנס הקומיק-קון, שם אישר כי לוקי לא ימשיך בסרט ההמשך של "הנוקמים". אבל בכל זאת, מה זה אומר לגבי עתידו של לוקי בסיפור החדש ב"תור: העולם האפל"? האם זה יהיה הסוף שלו? כל שנותר הוא להבין רמזים חדשים מהטריילר הטרי אשר פורסם לפני כיממה;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מה יעלה בגורלו של לוקי?
סרטים בקולנוע