מקווארי ישתף פעולה עם טום קרוז בשנית

קולנוע
אחרי הרבה שמועות ודיווחים כי הבמאי כריסטופר מקווארי צפוי לביים את הסרט החמישי בזיכיון "משימה בלתי אפשרית", אמש הוא הפתיע את מעריציו לטוויטר כאשר כתב "המשימה אושרה" - כן הוא בפנים.

מקווארי ישתף פעולה עם טום קרוז בשנית
מקווארי ישתף פעולה עם טום קרוז בשנית

אחרי חודשים של ספקולציות, אמש הגיעו אלינו דיווחים מעבר לים שאושר באופן רשמי כי במאי הסרט "ג'ק ריצ'ר", כריסטופר מקווארי, יביים את הסרט החמישי והצפוי ביותר - "משימה בלתי אפשרית 5" בשמו הזמני. ההכרזה לכך לא הגיע מאתרי החדשות, אלא מחשבון הטוויטר של הבמאי, שבראש ובראשונה החליט לעדכן קודם לכן את עוקביו לטוויטר ועשה זאת עם צמד המילים; "המשימה אושרה".

כריסטופר מקווארי היה הבחירה המועדפת על אולפני "סקיידאנס" לבימוי הסרט "משימה בלתי אפשרית 5" כבר הרבה זמן, כעוד לפני שסרטו של מקוואר "ג'ק ריצ'ר" יצא לאקרנים בדצמבר 2012. אנחנו לא יודעים על מה האולפנים התבססו כאשר החליטו כי מקווארי הוא הבחירה הטובה ביותר מבחינתם לביים את הפרק החמישי בזיכיון "משימה בלתי אפשרית". אולי כי הוא עבד עם טום קרוז פעמיים? הפעם הראשונה בסרטו של בריאן סינגר "מבצע ואלקירי" אשר היה אחראי על כתיבת התסריט, והפעם השנייה הספקתם לראות בשנה שעברה עם "ג'ק ריצ'ר".

עד כמה יצליח מקווארי למנף את כישוריו של קרוז?



עם זאת, את התסריט יכתוב דרו פירס אשר כתב את התסריט הכה מוצלח של "איירון מן 3" אשר עבר את רף מיליארד הדולר כשלושה שבועות בלבד לאחר יציאתו לבתי הקולנוע. באשר לטום קרוז, הוא פרש מהתפקיד הראשי בסרט "האיש מאנק"ל" כדי להתמקד ב"משימה בלתי אפשרית 5", נקווה שכך יהיה. אגב, אותו החליף הנרי קאוויל אשר גילם את סופרמן ב"איש הפלדה" של זאק סניידר. כמו כן, מלבד קרוז גם וינג ראמס, ג'רמי רנר ופאולה פאטון חוזרים לתפקידם בסרט ההמשך.

"משימה בלתי אפשרית 5" יהיה הסרט השלישי אותו יביים כריסטופר מקווארי, כאשר השני היה "ג'יק ריצ'ר" וסרטו הראשון היה מותחן הפשע המוערך "דרכו של אקדח" משנת 2000. לרוב מקווארי ידוע בעיקר בשל כתיבת התסריט לסרטו של בריאן סינגר "החשוד המיידי", שעבורו זכה בפרס האוסקר לתסריט המקורי הטוב ביותר. כעת הוא נכנס לנעליו הגדולות של בראד בירד אשר ביים את הסרט האחרון "משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" אשר הביא לאולפנים סכום כולל של למעלה מ-690 מיליון דולרים בקופות.

והנה תזכורת לאותה ההצלחה;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מקווארי ישתף פעולה עם טום קרוז בשנית
סרטים בקולנוע