אהרון טיילור ג'ונסון במגעים ל"הנוקמים 2"

קולנוע
כוכב הסרט "קיק-אס 2" אשר צפוי להגיע אל בתי הקולנוע בחודש אוגוסט הקרוב, סיפר כי הוא במגעים לסרטו של ג'וש ווידון "הנוקמים: עידן אולטרון" בגילום דמותו של "קוויקסילבר" ;.

אהרון טיילור ג'ונסון במגעים ל"הנוקמים 2"
אהרון טיילור ג'ונסון במגעים ל"הנוקמים 2"

למרות העובדה שאהרון טיילור ג'ונסון מככב ב"קיק-אס 2" אשר עוסק בגיבורי על מצועצעים, השחקן הודה לאחרונה כי הוא בשיחות עם ג'וס וידון לככב בסרטו "הנוקמים: עידן אולטרון". כמו כן, הדמות שטיילור ג'ונסון יגלם הוא "קוויקסילבר" ; (Quicksilver), מוטנט אשר ניחן ביכולת של מהירות-על הכוללת את היכולת לרוץ ולזוז במהירות האור בדומה לפלאש, דמות הקומיקס של חברת DC.

בראיון טיילור ג'ונסון סיפר: "אני מרגיש שזו ממש מחמאה שהם [מארוול] פנו אליי בנוגע לתפקיד", אישר טיילור ג'ונסון בראיון לאתר Collider, שעדיין לא לוהק באופן רשמי לסרט. "אני חושב ש'קוויקסילבר� 39; הוא דמות מאוד מעניינת, בקרוב אדבר עם ג'וס ווידון על שאר הפרטים, אני חושב שהוא מדהים. וגם החבר'ה במארוול, אני חושב שזה הולך להיות מעניין", סיכם טיילור ג'ונסון.

מזכיר את "פלאש"



כמו כן, בחודש שעבר השחקן רוברט דאוני ג'וניור חתם עם מארוול על עסקה עסיסית במיוחד בשווי כ-50 מיליון דולרים וכל זאת בכדי לככב כאיירון מן בסרט ההמשך של הנוקמים, "הנוקמים: עידן אולטרון" (בתרגום חופשי מ-The Avengers: גיל Ultron).

עם זאת, שאר השחקנים עדיין לא אישרו את השתתפותם, אבל במארוול הבטיחו לשלב את "הגיבורי-העל המועדפים מהסרט הראשון ודמויות חדשות המבוססת על ספר הקומיקס של ה"נוקמים" שמעולם לא נראו קודם על המסך הגדול". הבמאי ג'וש ווידון אישר לאחרונה כי האלמנה השחורה, שאותה גילמה סקרלט ג'והנסון בסרט "הנוקמים", היא תהיה "חלק מרכזי ואינטגרלי" מסרט ההמשך, כך שג'והנסון תככב באופן וודאי ב"הנוקמים: עידן אולטרון".

בימים אלו ווידון עובד כרגע על תסריט הסרט "הנוקמים: עידן אולטרון" בעוד שצילומיו צפויים להתחיל בלונדון בתחילת השנה הבאה. בינתיים, הסרט "קיק-אס 2" בכיכובו של אהרון ג'ונסון טיילור, יגיע אל בתי הקולנוע ב- 15 באוגוסט 2013. ולמי שפספס את הטריילר החדש והלא מצונזר;

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אהרון טיילור ג'ונסון במגעים ל"הנוקמים 2"
סרטים בקולנוע