היה או לא?: ג'סטין ביבר ירק על מעריציו

רכילות
בסופ"ש האחרון אליל הבנות ירק על מעריציו ממרפסת בית המלון שבו שבהה בטורונטו, אך כעת נציגו של הזמר הצעיר טוען כי מדובר בדיווח שיקרי שמעולם לא קרה. האומנם?

היה או לא?: ג'סטין ביבר ירק על מעריציו
היה או לא?: ג'סטין ביבר ירק על מעריציו

מאז שג'סטין ביבר הפך לכוכב פופ נערץ, הוא הפתיעה את מעריצותיו בביתן כשהגיע עם מתנות, לאחרות הוא חילק חתימות ועל הדרך נתן נשיקות, וגם היו כאלה שלהן הוא מישש את החזה, אבל אף אחד לא חשב שהוא יפנק את מעריציו בפצצת רוק. בשבוע שעבר הזמר הצעיר עלה בכותרות דיי שערורייתיות כאשר אתר הרכילות TMZ פירסם תמונות של הכוכב יורק על מעריציו ממרפסת בית המלון שבטורונטו שם שהה עם חבריו. בתמונות רואים את מעריציו של ביבר מחכים לו מתחת למרפסת בית המלון, אך מלבד העובדה שהוא יצא החוצה עם חבריו כדי לראות מה פשר הרעש שהעיר אותו, הוא ירק על מעריציו שחיכו לו למטה. עם זאת, כעת ישנם ספקולציות כי הדבר לא אומת וביבר בכלל לא ירק על מעריציו, כך סיפר נציגו.

למעריצות לא אכפת



"ג'סטין לא ירק על אף אחד. המעריצים לא היו מתחת למרפסת באותו הזמן שהוא עשה זאת", סיפר נציגו. "התמונות המופעיות ב-TMZ שונות לחלוטין, הם גרמו לזה להיראות כאילו הוא ירק על מערציו, כשבפועל זה לא באמת קרה. למעשה, מוקדם יותר באותו היום ג'סטין קנה למעריציו שוקו חם ושר להם שירים מאלבומו החדש, ג'סטין אוהב את המעריצים שלו".

ואכן הוא אוהב אותם, מוקדם באותו היום עוד לפני שהגיעו אלינו הדיווחים על פצצת הרוק שהטיל על מעריציו, ביבר פירסם סרטון קצר בו מופיעים קהל מעריציו, לצד הסרטון הוא כתב: "התעוררתי הבוקר לרעש הזה, יש לי את המעריצים הכי טובים בעולם".

וזו גם הסיבה שהוא מרשה לעצמו לירוק עליהם



ביבר מצידו שומר על זכות השתיקה, אך זה לא באמת מה שעניין אותו, הוא היה עסוק בדברים אחרים כמו ללכת למסיבת יום ההולדת של האקסית, סלינה גומז. זה קרה בסוף השבוע האחרון כאשר ג'סטין הגיע על תקן הרווק אשר אחז בידו ורד והתקדם בצעדי ענק אל ביתה של גומז אשר חגגה 21 במליבו שבקליפורניה. וכן, גומז הסכימה לקבל את הוורד והדבר הוכח כאשר השניים עזבו את המקום ביחד ב-2 לפנות בוקר. אגב, חברתה הטובה של גומז, טיילר סוויפט פספסה את יום הולדתה בכוונה, וזאת לאחר ששמעה כי ג'סטין ביבר, האדם השנוא עליה מכל, יגיע למסיבה.

"סלינה הזמינה אותו", סיפר מקורב לביבר. "זה היה מתוק, הוא בא אליה בתור ידיד, אבל את המקום הם עזבו ביחד. הם כל כך צעירים, כך שזה לא משנה מה שאומרים עליהם. הם תמיד ישארו חברים, אבל עדיין יש להם רגשות חזקים אחד כלפי השנייה". האם מרמזים לנו פה כי ביבר וגומז בקרוב יחזרו?
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על היה או לא?: ג'סטין ביבר ירק על מעריציו
סרטים בקולנוע