"השוטר מבברלי הילס 4" חוזר עם אדי מרפי

קולנוע
"השוטר מבברלי הילס" אומנם לא יגיע אל פורמט הטלוויזיה כמצופה, אך אולפני פרמאונט שצפו בפיילוט הסדרה, השתכנעו ממשחקו של אדי מרפי והחליטו להחיות את הזיכיון עם סרט רביעי.

"השוטר מבברלי הילס 4" חוזר עם אדי מרפי
"השוטר מבברלי הילס 4" חוזר עם אדי מרפי

"השוטר מבברלי הילס" היה אמור להתחדש כסדרת טלוויזיה, אך בעקבות הקשיים הכלכליים רשת CBS החליטה לבטל את שידורי הסדרה ברשתה. אך הדבר לא מנע ממפיקי הסדרה לחפש רשתות טלוויזיה אחרות בתקווה שירכשו את זכויות השידור, וכשזה לא קרה, אולפני פרמאונט צפו בפיילוט והחליטו להחזיר את אדי מרפי כאקסל פולי לסרט רביעי בזיכיון "השוטר מבברלי הילס".

בחודשים האחרונים אדי מרפי השתתף בפיילוט הסדרה בתפקיד אקסל פולי לצד השחקן ברנדון טי. ג'קסון ("פרסי ג'קסון וגנב הברק") אשר היה אמור לגלם את בנו. כפי ששמתם לב הסדרה כבר לא תצא לפועל, ועל-פי הדיווחים ביצועיו של אדי מרפי בדמותו של אקסל פולי בפיילוט שיכנעו את אולפני פרמאונט וזוהי אחת הסיבות שהאולפנים החליטו להחיות את קומדיית הפשע "השוטר מבברלי הילס" על המסך הגדול עם הסרט הרביעי.

כזכור, מרפי כיכב כאקסל פולי, שוטר חכם בעל חוש הומור אשר הועבר מדטרויט למשטרת לוס אנג'לס ומשם הדרך אל שכונות הפשע הייתה מאוד קצרה. כמו כן, הסרט הראשון יצא בשנת 1984, ולאור הצלחתו יצאו עוד שני סרטי המשך האומנם פחות מצליחים כמו הראשון. עם זאת, סדרת הטלוויזיה שהייתה אמורה לצאת לפועל, התמקדה בבנו של אקסל פולי, אהרון פולי בגילומו של ברנדון טי ג'קסון.

הוא חוזר ובגדול



המפיק שון ראיין צייץ לאחרונה כי הסדרה לא יצאה לפועל, אך מנגד, הוא כתב: "חדשות טובה עבור מעריצי זיכיון 'השוטר מבברלי הילס', פיילוט הסדרה לא ייצא לפועל כסדרת טלוויזיה, אך הפיילוט נבדק היטב על ידי אולפני פרמאונט שהחליטו לעבוד על פיתוח הסרט הרביעי", צייץ ראיין.

שני התסריטאים ג'וש אפלבאום ואנדרה נימק אשר כתבו את התסריט ל"משימה בלתי אפשרית 4: קוד הצללים" המוצלח משנת 2011, נשכרו לכתוב את התסריט החדש. כפי שראיתם אדי מרפי חוזר כאקסל פולי, עם זאת, ברנדון טי. ג'קסון אשר היה אמור לככב כבנו של מרפי בסדרה, סיכוייו לככב בסרט מאוד גבוהים לאחר התרשמותם של פרמאונט. ולמען האמת יש לנו דה ז'ה וו, ב-2011 טי. ג'קסון כיכב בסרט "ביג מאמא 3: הבן כמו האבא" לצד השחקן מרטין לורנס אשר כיכב בתפקידו כסוכן סמוי תחת המסווה של הביג מאמא. בכל אופן, אחרי שראינו שם את טי. ג'קסון בפעולה, אין ספק שהוא ישתלב יפה מאוד עם אדי מרפי.

למי ששכח



כמו כן, הסרט הראשון של "השוטר מבברלי הילס" זכה להצלחה ביקורתית אשר הביאה עימה הצלחה רווחית בסך 316 מיליוני דולרים בעוד שהיה מדובר בשנות ה-80. אחרי ההצלחה של הסרט הראשון יצאו שתי המשכונים פחות מוצלחים, ועם זאת הזיכיון גרף סכום כולל של 750 מיליון דולרים. מעניין כמה יכניס הסרט הרביעי. אבל עד שנה הבאה יש הרבה זמן, ולשם כך נצטרך להמתין.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "השוטר מבברלי הילס 4" חוזר עם אדי מרפי
סרטים בקולנוע