בקרוב בקולנוע: "ספורט הדמים" ו"קיקבוקסר"

קולנוע
ז'אן קלוד ואן דאם אומנם לא יככב בסרטו של סילבסטר סטאלון ה"בלתי נשכחים 3", אך ייתכן מאוד שהיא יככב בשני רימייקים לסרטיו "קיקבוקסר" ו-"ספורט הדמים".

בקרוב בקולנוע: "ספורט הדמים" ו"קיקבוקסר"
בקרוב בקולנוע: "ספורט הדמים" ו"קיקבוקסר"

זה לא חדש שנגמרו הרעיונות להוליווד, בשל כך לאחרונה מגיעים אלינו הרבה דיווחים אל מעבר לים על סרטים ישנים וכה מצליחים אשר בעתיד הלא רחוק יגיעו אל מסכי הקולנוע בגרסאות חדשות ויותר משודרגות במטרה לעשוק את כיסם של הצופים. עם זאת, לאחרונה הגיעו דיווחים מאוד מעניינים משאר החידושים אשר צפויים להגיע לקולנוע עוד השנה ובעתיד.

"ספורט הדמים" (1988) ו-"קיקבוקסר" (1989) הם שני הסרטים אשר הפכו את ז'אן קלוד ואן דאם לכוכב-על בשנות ה-80 המאוחרות, בדיוק כמו סילבסטר סטאלון, ארנולד שוורצנגר אשר התחרו על קריירתם המפוארת. אך בניגוד אליהם לשניים הנחשבים לשחקנים יותר איכותיים מואן דאם, שתי סרטיו זוכים לחידוש. נכון שזה מרגש? לא אחד, אלא שתיים! כעת הוליווד מדברים לעניין.

אם תשאלו אותנו, אנחנו מאוד מרוצים מהבחירה של הוליווד לחדש את שני הסרטים הללו, אותו הדבר יגיד לכם גם ז'אן קלוד ואן דאם אשר עידכן את עוקביו לטוויטר ואת מיליוני מעריציו שבפייסבוק כאשר כתב "עובדים על חידוש הסרט 'קיקבוקסר' שיבוים על ידי הבמאי סטפן פונג", ועוד כתב למעריציו, "האם תרצו לראות את ז'אן קלוד ואן דאם על המסכים ברימייק ל"ספורט דמים" (כמדריך, לוחם) מה דעתכם?". אבל תגובותיהם של המעריצים היו שליליות, וברוב המקרים כתבו "שלא ייגעו בסרטים הקלאסיים, תשאירו אותם כמו שהם", שכמובן הדבר נאמר מחשש (שכל פעם מוכח מחדש) כי הגרסאות החדשות יהרסו את המוניטין של הסרטים המקוריים.



"ספורט הדמים" הוא סרט אשר נחשב לאחד מסרטי אומנויות הלחימה הטובים ביותר של שנות ה-80' בכיכובו של ואן דאם אשר התמקד בתחרות אומנויות לחימה אכזרית, למעשה יצרו את הסרט כדי להראות את כישוריו הייחודיים של ואן דאם. באשר ל"קיקבוקסר" הוא גם אחד מאותם הסרטים הקלאסיים אשר בהם כיכב ואן דאם שהוכיח את כישוריו הנפלאים, שיחסית להיום קריירתו נמצאת בדעיכה להבדיל מאותם הסרטים של שנות ה-80 שהפכו אותו לנערץ בקרב הצופים.

הסרט "ספורט הדמים" גולל את סיפורו של קצין צבאי אשר יצא להתחרות בטורניר מחתרתי שבו נהרג בנו של המאסטר שלו. כעת הוא יוצא לנקום את מותו ולהגן על כבודו של המאסטר. על-פי דיווחי "הדדליין", הגרסה המחודשת "תחקור את חייהם של שכירי חרב מהמאה ה -21 כשהם מתנגשים עם עולמם המחתרתי של אומנות הלחימה הברזילאית". כמו כן, את התסריט החדש יכתוב קרייג רוזנברג ("מעשייה על שתי אחיות") בשיתוף עם רוברט מארק קאמן אשר היה אחראי על התסריט של זיכיון "חטופה" עם ליאם ניסן.

סרטם של דיוויד וורת' ומארק דיסאלה "קיקבוקסר" עקב אחר קורט סולאן אשר החליט לנקום במתאגרף אכזרי אשר הפך את אחיו המתאגרף לנכה. את התסריט לגרסה המחודשת יכתוב ג'ים מק 'גראת ("אייר אמריקה" הסדרה) ביחד עם שותפו לשעבר דימיטרי לוגוטיס ("המלאך האבוד"). נכון לרגע זה לא נחשפו פרטי העלילה החדשה או מי קיבל את התפקיד הבמאי.



השאלה הגדולה מי יקבל את תפקידו של ז'אן קלוד ואן דאם, עם זאת, אפשר לומר שלמפיקים הדבר לא הולך להיות פשוט במציאת שחקנים אחרים שיחליפו את ואן דאם ואחרים. וכעת שוב דורשים מאיתנו לחכות לדיווחים הבאים אשר בעזרתם נגלה מי השחקנים הראשיים שילוהקו לתפקידיהם. בסופו של דבר מדובר בשני סרטי פעולה קלסאיים שיהיה שווה לראותם.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב בקולנוע: "ספורט הדמים" ו"קיקבוקסר"
סרטים בקולנוע