ג'סטין ביבר יורק על קהל מעריציו

רכילות
ביום חמישי הזמר הקנדי תועד כשהוא יורק על קהל מעריציו ממרפסת בית המלון בטורנטו שבקנדה. בתמונות הדוחות ביבר מראה למעריציו מהוא באמת חושב עליהם. זהירות, התמונות קשות לצפייה.

ג'סטין ביבר יורק על קהל מעריציו
ג'סטין ביבר יורק על קהל מעריציו

זה כבר ידוע שג'סטין ביבר לא רואה בעיניים ועם זאת ממשיך לייצר כותרות עם התנהגותו השערורייתית, רק לפני כשבועיים זמר הפופ תועד במסעדה ניו-יורקית שאליה קפץ לאכול עם חבריו הטובים כשהם סיימו לאכול והיו בדרכם ליציאה האחורית, ביבר החליט שלא לבזבז את הזמן והשתין בדלי הספונג'ה של המנקים. לדבריו של ביבר "זה המקום הכי טוב להשתין בו". והפעם שלא בדומה לקודמיו, ביבר הכין למעריציו הפתעה מאוד רירית ודוחה.

מלבד לדפוק לפפארצי מכות, לנסוע במהירות מופרזת ולסכן את שכניו הקטנים, לעשן סמים, לאחוז בחזה של מעריצה, ואף לבגוד בחברתו לשעבר סלינה גומז, מסתבר שג'סטין ביבר חצה את הגבולות והחליט לירוק על מעריציו שאצו ורצו לראות אותו לאחר שיצא אל מחוץ למרפסת חדר המלון שבטורונטו.

מי אמר אני ולא קיבל?



עשרות מעריצים ובעיקר מעריצות המתינו לג'סטין ביבר מתחת למרפסת חדר המלון שבטורונטו, שם הוא שהה ביחד עם חבריו הקרובים. כאשר יצא למרפסת המלון, כוכב הפופ הצעיר ירק על מעריציו ועוד החליט לעשות זאת בחיוך רחב ועם זאת גם לתעד את כל הנעשה לצד חבריו אשר גיחחו בעת שעשה זאת. לאחר שהעלה את הסירטון לחשבון האינסטגרם, הוא קיבל תגובות מאוד בוטות.

אך עם זאת, זו לא הפעם הראשונה בה ג'סטין ביבר מרשה לעצמו לירוק להנאתו על אחרים, לפני פחות מחודש די ג'יי צעיר בשם אדיסון מאוהיו סיפר לאתרי הרכילות כי ביבר תקף אותו מילולית ואף ירק בפניו. לטענתו של ביבר הדיג'י צילם אותו ואף קילל אותו, ובשל כך הוא החליט להגיב בצורה הבוטה והמאוד ילדותית. ועד לפעם הבאה, אם גם אתם מעריצים את ביבר, השתדלו שלא לחכות מתחת למרפסת המלון של הזמר הקנדי. כי זה מה שיחכה לכם;

עם כמה שיותר לחה יותר טוב



מעניין מי קיבל את ההפתעה

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
 — לפני 9 שנים
זה אומנם נכון אבל...  —  זה אומנם נכון אבל גם הוא בן אדם אני באמת חולה במחלת הביבר ואני לא יודעת איך לצאת מזה !! אבל גם הוא בן אדם חוץ מזה שהוא מעשן סמים למה לדבר אילו בצורה לא יפה.
כתוב תגובה משלך על ג'סטין ביבר יורק על קהל מעריציו
1
סרטים בקולנוע