"מפרשים שחורים" חודשה לעונה שנייה

טלוויזיה
רשת Starz החליטה לחדש לעונה שנייה את הסדרה "מפרשים שחורים" עוד לפני שידור פרק הבכורה. הסדרה מבוססת על ספרו של רוברט לואיס סטיבנסון "אי המטמון" אשר הופקה על ידי מייקל ביי.

"מפרשים שחורים" חודשה לעונה שנייה
"מפרשים שחורים" חודשה לעונה שנייה

למי שיצא להיות בכנס הקומיק-קון שאירע לפני כשבוע זכה להיות הראשון שהתעדכן בהכרזתו של זאק סניידר על צירפו של באטמן ל"איש הפלדה 2". גם מעריצי הסדרה "על-טבעי גילו שג'ים ביבר (בובי) הכריז על חזרתו לעונה התשיעית של הסדרה. אבל ההכרזה המרעישה הייתה של רשת Starz אשר הכריזה על חידוש העונה השנייה של הסדרה "מפרשים שחורים" בניצוחו של מייקל ביי, וזאת עוד לפני שפרק הבכורה שודר.

רשת Starz כבר הוכיחה בעבר שהיא מחדשת עונות עוד לפני שידורי פרק הבכורה, בדיוק כמו שחידשה את העונה השנייה של הסדרה "מג'יק סיטי" אשר חודשה רגע לפני ברק הבכורה. גם הסדרה "הסודות של דה וינצ'י" חודשה לעונה שנייה לאחר שפרק הבכורה סחף 2 מיליון צופים. הפעם, רשת Starz לא טרחה להמתין לבדיקת רייטיג פרק הבכורה של סדרת ההרפתקאות "מפרשים שחורים" והחליטה לחדש את הסדרה לעונה שנייה.



יוצרי הסדרה "מפרשים שחורים" הם יונתן שטיינברג ורוברט לוין, כמו כן, הסדרה הינה פריקוול כמעין עיבוד מודרני רופף לרומן ההרפתקאות של רוברט לואיס סטיבנסון, "אי מטמון". הסדרה תעקוב אחר קפטן פיראטים בשם פלינט (טובי סטיבנס) שאל צוותו מצטרף בחור צעיר בשם ג'ון סילבר (לוק ארנולד). בפרקים הראשונים צוות הפירטים ינס לשמור על ביתם החדש בשם "פרובידנס". לצערנו הסדרה בת שמונה הפרקים אינה תשודר על מסכי הטלוויזיה עד לתחילת שנת 2014.

פרק הבכורה עדיין לא שודר ואפשר לומר שדיי מוזר שרשת Starz היו להוטים כל כך לחדש את הסדרה לעונה שנייה. התשובה טמונה בתגובתם של המעריצים אשר נכחו בכנס הקומיק-קון, כשהתלהבו לאחר שנחשפו לפרק הבכורה אשר שודר בכנס, ולגרסה המוגדלת של הספינה המופיעה בסדרה. בנוסף גם יידעו את המעריצים בפרטים ייחודיים אשר העניקו ל"מפרשים שחורים" באזז מטורף. מנכ"ל רשת Starz, כריס אלברכט הסביר ל"הוליווד ריפורטר" שתמיד כדאי להשקיע בסדרות אשר אהודות על ידי חוג מעריצים ובמיוחד כשזה קורה במהלך כנס הקומיק-קון אשר מתקיים מדי שנה בסן דייגו.



מייקל ביי, לג'ון שטיינברג ולצוותים שלהם נמסר כי העונה הראשונה של 'מפרשים שחורים' מרהיבה. אנו גאים בהם מאוד על עבודתם הקשה של כל אחד ואחד מהם. בהתבסס על תגובתם של המעריצים לאחר ההקרנה המוקדמת בשבוע שעבר בקומיק-קון, הרגשנו נינוחים כדי לחדש את העונה השנייה כאשר הדבר מאפשר לתסריטאים, לשחקנים ולשאר הצוות, מספיק זמן ומרחב כדי להמשיך את עבודתם הקשה על העונה השנייה".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "מפרשים שחורים" חודשה לעונה שנייה
סרטים בקולנוע