ה-"קרועים" חוזרים אל מסכי הקולנוע

קולנוע
מי לא היה רוצה לראות את ארבעת החברים הביזארים שוב עושים טעויות עם בחורות לוהטות?, השחקן הבריטי סיימון קופר אשר היה אחד מהם, חשף מספר דברים על סרט ההמשך.

ה-"קרועים" חוזרים אל מסכי הקולנוע
ה-"קרועים" חוזרים אל מסכי הקולנוע

בשנת 2011 הוקרנה בבתי הקולנוע קומדיית המצבים הבריטית "קורעים" אשר הציגה את חייהם של ארבעה נערים מהפרברים; וויל מק'נזי, סיימון קופר, ניל סת'רלנד, וג'יי קארטוויט בעלי הורמונים משתוללים אשר מחליטים לצאת לטיול משותף במאליה שבהאי כרתים, שם הם עוברים הרפתקאות משעשעות ויותר מכל ניסו את מזלם עם התיירות הלוהטות והבחורות המקומיות.

הרבה זמן שצופי הסרט "קרועים" תוהים האם יופק סרט המשך, אז כן, למרות השמועות המכחישות כל קשר לכך, השחקן סימון בירד אשר כיכב כאחד מארבעת החברים החרמנים, סיפר כי סרט ההמשך "קרועים 2" בדרך למסכים: "כן אנחנו עובדים על סרט נוסף, אבל כתיבת התסריט תיקח הרבה זמן מהצפוי", סיפר סימון בראיון לאתר "What's On TV".

חוזרים למסכים



"לאחר שהסרט הראשון זכה להצלחה, הצופים חשבו כי נסיים לעבוד על סרט ההמשך תוך זמן קצר, אבל התסריטאים צריכים את הזמן שלהם כדי שיהיו מרוכזים בהבאת רעיונות חדשים לסרט ההמשך. חוץ מזה, אני חושב שגם לנו [השחקנים] מגיע הפסקה". סיכם סימון אשר גילם את הנער החנון וויל מק'נזי. כמו כן, גם השחקן ג'ו תומס אשר גילם את דמותו של סיימון קופר סיפר: "הופתענו מההצלחה של הסרט כי היה מדובר בקהל קצת שונה וביקורתי מזה של הסדרה, אבל בסוף הכל קרה כפי שרצינו ובקרוב נחזור עם סרט המשך".

באוגוסט 2012, יוצרי הסרט "קרועים", דיימון ביסלי ואיאן מוריס חשפו כי הם עובדים על סרט ההמשך, כמה חודשים אחרי הם הודו שהם מתקרבים למטרה. במאי האחרון דווח כי השחקנים לוהקו לסרט ההמשך שצילומיו יערכו באוסטרליה. אך בניגוד לכך, בדף הפייסבוק של הסרט כתבו למעריצים: "אף אחד לא לוהק לסרט ההמשך, ואוסטרליה היא רק אחד מאתרי הצילומים שאנו חושבים עליהם ומקווים שהסרט יגיע לבתי הקולנוע כבר בשנה הבאה".

הסרט "הקרועים" מבוסס על שלושת העונות של סדרת הטלוויזיה הבריטית "קרועים" אשר שודרה בערוץ הטלוויזיה הבריטי E4 בין השנים 2008 ו-2010, ואף נבחרה לתכנית הטלוויזיה הטובה ביותר בטקס פרסי NME בשנת 2010. ב-2011 הסרט "הקרועים" אשר מזכיר במעט את הרעיון העומד מאחורי יורוטריפ, זכה להצלחה מסחרית נאה ברחבי העולם ובעיקר בבריטניה. ולמי ששכח במה מדובר;

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ה-"קרועים" חוזרים אל מסכי הקולנוע
סרטים בקולנוע