הוריה של מיילי סיירוס חזרו להיות ביחד

רכילות
חדשות טובות עבור זמרת הפופ מיילי סיירוס, הוריה, בילי ריי וטיש סיירוס החליטו לתת צ'אנס נוסף לקשר שלהם כדי לשקם את מערכת היחסים לבריאה יותר, כזאת שלא תוביל לחילוקי דעות ביניהם.

הוריה של מיילי סיירוס חזרו להיות ביחד
הוריה של מיילי סיירוס חזרו להיות ביחד

בחודש יוני האחרון הוריה של מיילי סיירוס, בילי ריי וטיש סיירוס שמו קץ לכמעט 20 שנות נישואין, השניים היו פרודים עוד מ-2010, אך רק בחודש יוני בילי ריי הגיש מסמכי גירושין, ובכך בעצם סיים את מערכת היחסים המסורבלת עם טיש. עם זאת, אמש התברר כי השניים תועדו צמודים זה לזו וזאת לאחר שהחליטו לתת צ'אנס נוסף למערכת היחסים שלהם.

חברם הקרוב של משפחת סיירוס, קן בייקר דיבר לאחרונה עם טיש סיירוס, שהסבירה כי השניים החליטו לתת לקשר צ'אנס נוסף: "דיברתי עם טיש, והיא אמרה לי ששניהם הבינו כי הם עדיין אוהבים אחד את השניה והחליטו שהם רוצים להישאר ביחד," סיפר בייקר. "לאחרונה הם הלכו לטיפול זוגי, משהו שהם לא עשו במשך 19 שנות נישואיהן, וזה מה שקירב אותם עוד יותר".

"הם הלכו לטיפול זוגי כדי להתגרש באופן שהיה בריא לילדיהם, אך בסופו של דבר הם יצאו משם והשכילו להבין כי הם רוצים להישאר ביחד. טיש נשמעה מאוד שמחה ואנרגטית מעצם העובדה שכעת הם פתחו דף חדש בחייהם". כל הכבוד, אנחנו תמיד דוגלים בלתת צ'אנס, אבל כעת הגיע הזמן שהשניים יתמקדו בחתונה של בתם מיילי, כי בזמן האחרון היא עושה יותר מדי בעיות לארוס, ליאם המסוורת'. רק נקווה שבזמן הקרוב הוא לא יברח לה, כי זה כבר קרה בעבר הלא רחוק.

נכנסו מדוכאים, יצאו מאוהבים



בסוף חודש יוני, בילי ריי וטיש סיירוס יצאו עם בתם, נועה לינדזי בת ה-13 לאכול פיצה עם חבר המשפחה. לעומת זאת, בשבוע שעבר בני הזוג רמזו על חזרתם כאשר טיש העלתה תמונה בה לאינסטגרם תחת הכיתוב "בדייט לילי". אבל זה לא הכל, השניים גם תועדו על-ידי הפפארצי כשהם מחזיקים ידיים במהלך הדייט לאורך חוף מליבו. "הם צחקו כל הלילה", סיפר מקורב למשפחה. "זה נראה כאילו הם לא התגרשו מעולם".

זוהי לא הפעם הראשונה שהוריה של מיילי סיירוס נתנו צ'אנס למערכת היחסים שלהם, לפני כשלוש שנים בילי ריי סיירוס הגיש מסמכי גירושין בגין חילוקי דעות שלא ניתנו לגישור בין טיש. אך עם זאת, כמו שקרה אמש, גם אז הם החליטו לתת צ'אנס לקשר שלהם, מה שהתברר כלא הצלחה. האם ההזדמנות השנייה תעזור להם? כי זה נראה שהם מושכים את הזמן.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הוריה של מיילי סיירוס חזרו להיות ביחד
סרטים בקולנוע