קווין קוסטנר במגעים לסרטו של ג'יירמו דל טורו

קולנוע
לאחר שכיכב לצד הנרי קאוויל בסרט "איש הפלדה", קווין קוסטנר במגעים למותחן הפשע החדש של ג'יירמו דל טורו, "משלוח בחצות" שבו יגלם אב היוצא בעקבות כנופיה אשר חטפה את בתו.

קווין קוסטנר במגעים לסרטו של ג'יירמו דל טורו
קווין קוסטנר במגעים לסרטו של ג'יירמו דל טורו

עם כל הדיווחים על "איש הפלדה"/סופרמן שאותו גילם הנרי קאוויל הבריטי, כמעט ושכחנו מדמות חשובה לא פחות, ג'ונתן קנט אשר אותו גילם השחקן האמריקאי קווין קוסטנר, שגידל את קלארק קנט למי שהוא - גיבור על בעל לב רחב שיעשה הכל כדי להגן על בני האדם. אז כן חברים, אביו החורג של סופרמן לא היה לתפאורה, אם כי לפני מותו בסרט, הוא הצליח לגנוב את ההצגה לאחר שרץ אל מכוניתו כדי להציל את כלב המשפחה, ובכך וויתר על חייו.

קוסטנר כג'ונתן קנט



על-פי דיווחי "הדדליין", שאישר את המגעים בין השניים, הסרט "משלוח בחצות" יתמקד באב היוצא להציל את בתו אשר נחטפה על-ידי כנופיה קולומביאנית אכזרית, וזאת בעזרת משלוח קוקאין שאותו הוא יטיס ללונדון בחצות. הסרט יבוים על-ידי ג'יירמו דל טורו ויופק במימון האולפנים "Lava Bear Films" שבקרוב מסיימים את הפקת הסרט "The Rover" בכיכובו של רוברט פטינסון (סרטי "דמדומים").

בנוגע לתסריטאי ניל קרוס, הוא הבחירה הנכונה לתסריטאי הסרט, מלבד העובדה שהוא כתב את התסריט המוצלח של מותחן האימה, "מאמה", הוא גם הספיק לכתוב פרקים אחדים לסדרה "דוקטור הו", ולמי שעדיין לא יודע, ניל קרוס הוא היוצר והכותב של סדרת הפשע הפסיכולוגית, "לותור", המשודרת ברשת BBC האמריקאית.

אם צפיתם, אז אתם יודעים (פחות או יותר) מה מצפה לכם



עוד השנה קווין קוסטנר צפוי לככב בסרטו של קנת בראנה "ג'ק ריאן" המבוסס על אחד המותחנים המוצלחים של טום קלנסי, ויגולל את סיפורו של ריאן (כריס פיין) אשר יחשוף מזימת טרור. כמו כן, תפקידו של קוסטנר בסרט הוא המנטור של ריאן, שאותו הוא יוביל ללכידת הטרוריסטים.

בשנת 2014 קוסטנר יככב בשלושה סרטים, "Draft Day" לצידם של ג'ניפר גארנר ("הממלכה"), טום וולינג ("סמולוויל") וטרי קרווס (סרטי "בלתי נשכחים"). "שלושה ימים כדי להרוג" לצידם של אמבר הרד ("מרדף עצבני 3D") והיילי סטיינפלד ("המשחק של אנדר"). והסרט הנוסף הוא "שחור ולבן" דרמה רגשית מאת הבמאי מייק ביינדר ("הצד הטוב של הכעס").

ובאשר לג'יירמו דל טורו, בתחילת חודש אוגוסט הקרוב יעלה לאקרנים סרטו המצופה "פסיפיק רים", המספר על מפלצות ענק הבוקעות ממעמקי האדמה אשר מהוות איום על עתיד האנושות. ובינתיים צפו בטריילר החדש שפורסם לאחרונה.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על קווין קוסטנר במגעים לסרטו של ג'יירמו דל טורו
סרטים בקולנוע