רשמי: "איש הפלדה" ו-"האביר האפל" מתאחדים

קולנוע
אולפני האחים וורנר יפיקו סרט באורך מלא על הדמויות הנערצות, סופרמן ובאטמן, וזאת על-פי הדיווחים המגיעים מעבר לים היישר מפסטיבל הקומיק-קון השנתי.

רשמי: "איש הפלדה" ו-"האביר האפל" מתאחדים
רשמי: "איש הפלדה" ו-"האביר האפל" מתאחדים

ביום חמישי האחרון נפתח באופן רשמי פסטיבל הקומיק-קון בסן דייגו, כבר אלפי מעריצי הקומיקס שהגיעו מחופשים, הספיקו לצפות בפרזנטציות מרתקות, להיפגש עם כוכבים רבים, וכך בעצם התרשמו מהסרטים החמים אשר צפויים להגיע אל בתי הקולנוע בשנה הקרובה. מי שהצליח להשתחל בין 150 אלף המעריצים שהגיעו לכנס, זכה להתחדש בפרטים מאוד מסקרנים על דמויות הקומיקס המהוללות. עם זאת, הדבר שהפתיעה והלהיט רבים, היה כאשר דווח כי האחים וורנר החליטו לאחד את סופרמן ובאטמן לסרט ההמשך "איש הפלדה 2".

בשנה שעברה יצא סרטו של כריסטופר נולאן, "עלייתו של האביר האפל" אשר סגר את הטרילוגיה, הסרט כמובן זכה להצלחה אדירה כמו קודמיו, ולאחר כמספר חודשים שהסרט הוקרן בבתי הקולנוע שברחבי העולם, במאי ומפיק זיכיון "האביר האפל", כריסטופר נולאן, סיפר כי לא בכוונתו לעבוד על טרילוגיה חדשה או סרטים הקשורים לדמותו של באטמן. אחריו בצהלות הגיע כריסטיאן בייל שאף הוא הצהיר כי לא ישוב לגלם את דמותו של באטמן. אך עם זאת, היום התברר כי נולאן מצפה לעבוד על סרטם של וורנר, ובאשר לעתיד גורלו של בייל, הוא עדיין לא נתן את תגובתו.

מחכים לתשובה



לפני כחודש השחקן הבריטי, הנרי קאוויל נחת בבתי הקולנוע שברחבי העולם עם חליפתו של סופרמן בסרטו של זאק סניידר "איש הפלדה" אשר סחף את חוג המעריצים של הדמות ההירואית שעליה כולנו (או לפחות רובנו) גדלנו. הסרט אומנם קיבל ביקורות מעורבות, אך זה לא מנע ממנו לעבור את רף חצי מיליארד הדולרים. המסקנה הייתה כי הנרי קאוויל, השחקן הבריטי הראשון המגלם את סופרמן, הצליח להחיות את אותו הסופרמן שגילם השחקן המנוח, כריסטופר ריב בשנת 1978.

כעת נעבור לנושא שלשמו התכנסו היום, סופרמן ובאטמן סוף סוף מתאחדים! זה כבר מספר שנים שאולפני האחים וורנר תיכננו ליצור סרט בשילוב דמויות הקומיקס של סופרמן ובאטמן, אף הפעם זה לא יצא לפועל, וכעת מתברר שהאולפנים הבשילו דיו כדי להפיק סרט המשלב את כוחותיהם של סופרמן ובאטמן. על-פי הדיווחים, לאחר שהידיעה המרעישה נחשפה בפסטיבל הקומיק-קון, הרבה כתבים פנו לאולפני האחים וורנר כדי לסחוט פרטים נוספים, אך דובר האחים וורנר השיב: "אנחנו לא מספקים תשובות לשמועות על נכסינו". למרות הנאמר מפי בכיר של האחים וורנר, "ההוליווד ריפורטר" כבר אישר את העניין, כן שאפשר להתחיל לחייך כבר מעכשיו.

רק עוד 3 שנים, אבל הוא מסתכל קדימה



מי שיכתוב את התסריט של "איש הפלדה 2" הוא דיוויד ס. גוייר, שהיה אחראי על התסריט של הסרט הראשון. הסרט יבוים על-יד זאק סניידר בניצוחו של כריסטופר נולאן אשר לקח חלק גדול בהפקת "איש הפלדה". על-פי הדיווחים, הסרט עתיד להגיע אל בתי הקולנוע בשנת 2015, ואם גם אתם שאלתם את עצמכם "איך ב-2015? הרי שאמור לצאת "ליגת הצדק", אז זהו שלא. האחים וורנר החליטו לדחות (לצערנו) את הסרט המאחד את שלל גיבורי-העל לשנת 2017. מה שאומר שנצטרך לחכות עוד 4 שנים שלמות עם סקרנות יתר, כדי שסוף סוף נזכה לראות את האיחוד של סופרמן, באטמן, וונדר-וומן, פלאש, גרין לנטרן ואקווהמן. בכל אופן, 2015 הולכת להיות שנה תחרותית בהחלט, כי מלבד הפגישה של סופרמן ובאטמן, גם "הנוקמים 2" יקפצו להגיד שלום. מעניין מי הפעם יכנס לרשימת הסרטים הרווחים.

אם כבר הזכרנו את פלאש, אולפני האחים וורנר החליטו לשמח את המעריצים שהגיעו לקומיק-קון, בהצהרה חדשה כי הם יעבדו גם על סרט באורך מלא שיוקדש לדמותו של פלאש. למזלנו, הסרט יגיע ב-2016, כך שאם בקרוב אתם מתגייסים לצה"ל, בסיום השירות אתם תצאו לחופשי, היישר לבית הקולנוע הקרוב לביתכם. אז מה דעתכם לגבי החדשות הכה מרעישות?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על רשמי: "איש הפלדה" ו-"האביר האפל" מתאחדים
סרטים בקולנוע