"לזמן את הרוע 2" בדרך?

קולנוע
אלינו הוא יגיע בעוד כחודש, אבל בארצות הברית הוא כבר התחיל לעשות רעש לא נורמלי, סרטו החדש של ג'יימס וואן "לזמן את הרוע" הולך להיות סרט האימה הטוב של השנה?

"לזמן את הרוע 2" בדרך?
"לזמן את הרוע 2" בדרך?

כבר מספר חודשים טובים שיש באזז כה גדול סביב סרטו של ג'יימס וואן, "לזמן את הרוע" אשר יוקרן בסוף השבוע הקרוב בבתי הקולנוע בארה"ב, ואצלנו יעלה לאקרנים רק בעוד כחודש. אך עם זאת, בשבוע האחרון הייתה הקרנה מוקדמת של הסרט בארה"ב, והתוצאה? "סרט איימתי שעדיין לא נראה כמותו", כך סיפרו מרבית הצופים שזכו להיבהל לפני כולם. בעקבות ההצלחה הראשונית, אולפני ניו-ליין סינמה החליטו לעבוד על סרט המשך.

על-פי דיווחי האתר "וראייטי", חברת ההפקה "ניו-ליין סינמה" החלה בפיתוח סרט ההמשך ל"לזמן את הרוע" וזאת רק בהתבסס על ההצלחה של ההקרנה המוקדמת שנערכה לאחרונה. בראיון שנערך באמצע השבוע, טובי אמריך, נשיא האולפן הסביר: "סרטי האימה הם חלק אינטגרלי מאולפני ניו-ליין, אנו מעדיפים לעבוד על סרטי אימה בדומה לאלה שעבדנו בעבר; 'הסיוט ברחוב אלם', 'יום שישי ה-13', 'הפולחן' וסרטי 'יעד סופי'". סיפר טובי וסיכם במשפט "''לזמן את הרוע' הוא סרט האימה הטוב ביותר שהפקנו עד כה, אנחנו בטוחים שיש לו פוטנציאל גדול להמשיך כסדרת סרטי אימה".

הסרט "לזמן את הרוע" מבוסס על סיפורם אמיתי של חוקרי העל-טבעי הידועים, אד ולורין וורן, שבסרט מגולמים על-ידי פטריק ווילסון וורה פרמיגה אשר מנסים לעזור למשפחה מאוימת אשר חוותה אירועים על-טבעיים בבית החווה שבו הם מתגוררים. שני החוקרים, שמקבלים על עצמם את האתגר, בקרוב יגלו כי עומד מולם ישות רבת עוצמה.



הסרט, שמבוסס על סיפור אמיתי, מתאר את הזוועות של הזוג קרולין ורוג'ר פרון אשר רכשו את בית החווה שלהם בשנת 1970, כאשר בני הזוג וחמשת בנותיהם מצאו את עצמם מתמודדים עם ישות לא ידועה אשר סיכנה את חייהם וחיי בנותם, עד שצמד החוקרים אד ולורין פגשו את המשפחה ומשם הם ניהלו מלחמה עם הישות שהתגוררה בבית החווה במשך דורות שלמים, שאגב עבודתם לא הייתה פשוטה כפי הנשמע.

ג'יימס וואן, במאי הסרט "לזמן את הרוע", סיפר לאחר הודעתם של אולפני ניו-ליין סינמה כי הוא שמח על שהם בוחרים להפיק סרט המשך, אך עם זאת, הוא סיפר כי במידה ויהיו פרויקטים חדשים שהוא יצטרך להתפנות אליהם, הוא יוותר על תפקידו כבמאי. דבר שבהחלט נשמע הגיוני, אחרי הכל בחודשים הקרובים הוא צריך להתחיל לעבוד על הסרט "מהיר ועצבני 7" אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע בשנה הבאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "לזמן את הרוע 2" בדרך?
סרטים בקולנוע