מסתמן: מל גיבסון נגד סילבסטר סטאלון

קולנוע
הדרך של מל גיבסון חזרה ללב המעריצים בדרך? שחקן הקולנוע בעל הקריירה הדוכעת חוזר למסכים והפעם בסרטו של סילבסטר סטאלון "בלתי נשכחים 3".

מסתמן: מל גיבסון נגד סילבסטר סטאלון
מסתמן: מל גיבסון נגד סילבסטר סטאלון

סאגת האקשן "בלתי נשכחים" של סילבסטר סטאלון ממזמן הפכה לבית החם של כוכבי האקשן הוותיקים; ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, ג'ייסון סטאת'אם, ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לונדגרן המנסים להשיב את תהילתם משכבר הימים בעזרת הזיכיון המתוקשר. אפשר לומר כי בשלוש השנים האחרונות, סלי צירף לסרטיו שחקנים וותיקים במטרה לאתגר את עצמו וכמובן שאת הצופה שברוב המקרים גדל על כמה מכוכבי העבר המככבים בסרטיו.

טוב חברים, סוף סוף זה קורה, לאחר ספקולציות רבות באשר להשתתפותו של מל גיבסון בסרט "בלתי נשכחים 3", אמש סילבסטר סטאלון הוריד את מפלס המתח השרר על רבים ממעריצי סדרת האקשן "בלתי נשכחים", לאחר שאישר את השתתפותו של גיבסון בחשבון הטוויטר שלו כאשר צייץ לעוקביו הנלהבים: "מקס רוצ'ינסקי נגד ברני רוס".

למי שלא הבין, "מקס רוצ'ינסקי" הוא דמותו האנטי גיבור של מל גיבסון בסרטו של ג'ורג' מילר "מקס הזועם" אשר נכנס לספר השיאים של גינס כסרט המוצלח ביותר בכל הזמנים בעקבות הרווחים העצומים שהסרט גרף, כ-100 מיליוני דולרים לעומת התקציב הנמוך אשר נאמד בכ-300 אלף דולרים. כמו כן, ארני רוס הוא דמותו של סטאלון בזיכיון "בלתי נשכחים", ולמי שתהה, המילה "נגד" מרמזת על כך שמל גיבסון הוא האויב החדש של סלי.

מל הזועם, האויב החדש של סלי



למרות שהסתבך בפרשיות אלכוהול, גירושין והתבטאויות אנטישמיות כלפי היהודים, מל גיבסון עדיין נחשב לאחד השחקנים הטובים והאיכותיים בהוליווד. תפקידיו הבולטים בקריירתו השחוקה היו בטרילוגיית המדע הבדיוני "מקס הזועם" ובסדרת סרטי "נשק קטלני" המצליחה. מל גיבסון של היום הוא לא אותו שחקן כובש משנות ה-80, ואין שמץ של ספק כי הולכת להיות לו עבודה לא קלה בסרטו של סטאלון "בלתי נשכחים 3", שבעזרתו ינסה לשנות את התדמית השלילית שיצר בשנים האחרונות.

מלבד הצדדים השליליים של גיבסון, יש גם את החיוביים; בשנת 1996 סרטו עטור השבחים, "לב אמיץ", זיכה אותו בשני פרסי אוסקר לבמאי הטוב ביותר ולסרט הטוב ביותר. עם זאת, כעבור שמונה שנים, קריירתו של מל גיבסון קיבלה תפנית חדה לאחר הקרנת סרטו השנוי במחלוקת, "הפסיון של ישו" אשר החצין במידה רבה אנטישמיות כלפי היהודים, דבר שהוביל למתיחות בינו לבין שאר אנשי הקולנוע.

אפשר לומר שמל גיבסון לא היה נערץ על-ידי עמיתיו לתעשייה, בשנת 2010 הוא לוהק לסרטו של טוד פיליפס "בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק" שתוך זמן קצר גם פוטר ממנו, מהסיבה שאחד הכוכבים הראשיים של הסרט, זאק גליפינקיס, לא אהב את העובדה שהוא יאלץ לעבוד איתו. כשנה לאחר מכן הוא כיכב בסרטה הלא מוצלח של ג'ודי פוסטר "החיים הכפולים של וולטר" אשר גרף כ-6 מיליון דולר בלבד. לפני כשנה גיבסון כיכב בסרט הפשע הקומי "חופשה קטלנית" כשחקן קשוח ומצחיק כמו בימים ההם. בעקבות השתתפותו בסרט, גילינו שמדובר בשחקן מאוד בוגר שהבין כי עשה טעות שעלתה לו בקריירה מבטיחה וארוכת שנים.

בשיא הקריירה



אפשר לומר שהבאזז ל"בלתי נשכחים 3" מתחיל כבר מעכשיו, מל גיבסון כאויבו של סילבסטר סטאלון? האמת שחיכינו לזה כבר המון זמן. אם חשבתם שסלי הוריד את המתח? אז הוא העלה אותו כפליים. לפחות אפשר להתנחם בעובדה שהסרט יגיע לבתי הקולנוע בארץ בקיץ הבא. אז מה אתם אומרים על התוסף החדש?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מסתמן: מל גיבסון נגד סילבסטר סטאלון
סרטים בקולנוע