כיצד "גלי" תסתדר ללא קורי מונטית'?

טלוויזיה
מותו הבלתי צפוי של קורי מונטית' שבר ללבות רבים וגם את של יוצרי הסדרה "גלי", ריאן מרפי ואיאן ברנן אשר בימים אלו יאלצו להחליט כיצד הסדרה תמשיך בלעדיו של השחקן המרכזי.

כיצד "גלי" תסתדר ללא קורי מונטית'?
כיצד "גלי" תסתדר ללא קורי מונטית'?

בעקבות מותו הטרגי של קורי מונטית', כוכבה הראשי של הסדרה המוזיקלית "גלי", כוכבים רבים ממשיכים להציף את הרשתות החברתיות בתגובות לזכרו. עם זאת, האדם היחידי שעדיין לא נתן את תגובתו היא לאה מישל, בת זוגתו של מונטית', שאגב בימים אלו מסתגרת בביתה בשל הדיכאון השורר סביבה. לאחרונה הרבה מעריצים התחילו לתהות מה יעלה בגורלה שלה הסדרה שהייתה בהנהגתו של קורי מונטית' ככוכב הראשי.

נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין ידוע מה יעלה בגורלה של הסדרה המוזיקלית אשר איבדה את אחת הדמויות הכי מזוהות שלה, אך עם זאת, בקרוב מאוד (וכדאי להם אחרת לא תהיה עונה חמישית) יוצרי הסדרה "גלי" יצטרכו לקבל החלטה להמשיך את העונה החמישית ללא דמותו של קורי מונטית' אשר גילם את פין הדסון. צילומי העונה החמישית צפויה להערך בשבוע הבא, כך שהזמן קצר והמלאכה מרובה.

עדיין לא מעכלת



על-פי דיווחי "הדדליין", קורי מונטית' כבר הספיק להשתתף במספר פרקים מרכזיים בעונה החמישית, בעקבות מותו הבלתי צפוי, התסריט הנוכחי של העונה החדשה ישוכתב מחדש, ואם לא יעשו זאת בזמן הקרוב, הסדרה עשויה לרדת מהמסכים לתמיד, אלא אם כן, יוצרי הסדרה יעבדו על תסריט חדש, דבר שבהחלט עשוי להציל את בואה של העונה החמישית.

ליוצרי הסדרה "גלי", ריאן מרפי ואיאן ברנן יש שתי אפשרויות על הפרק, הם יכולים ללכת בגישה החיובית, מה שמאפשר להם "לשלוח את פין הדסון לקולג' חדש". או שאולי יבחרו בגישה השלילית וישלחו את פין הדסון אל מותו גם בסדרה. הסוגייה הזו מזכירה את זו של יוצרי הסדרה "דאלאס", סינטיה סידר ודייויד ג'ייקובס אשר נאלצו למצוא דרך להרוג את דמותו של השחקן האגדי לארי הגמן אשר הלך לעולמו בסוף שנה שעברה.

על קורי מונטית' אפשר לומר הרבה דברים טובים, יאמר לזכותו של השחקן הנאה כי הוא עבר תקופות קשות בחייו הלא פשוטים, הוא היווה השראה לרבים כאשר הוכיח שגם מעבודות כמו; רחיצת מכוניות, נהג מונית ואף כעובד ברשת הסופרמקט "וולמארט", ניתן להגשים את החלומות והשאיפות שאליו האדם רוצה להגיע. קורי מונטית' הוא ללא ספק דוגמה מובהקת לכך, ובנימה זו, נסיים עם קטע וידאו המכיל רגעים מרגשים של מונטית' ובת זוגתו, לאה מישל ב"גלי".

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כיצד "גלי" תסתדר ללא קורי מונטית'?
סרטים בקולנוע