כוכב "GLEE", קורי מונטית' הלך לעולמו

רכילות
קורי מונטית' אשר ידוע בעיקר בשל תפקידו כפין הדסון בסדרה המוזיקלית המצליחה "GLEE", נמצא ללא רוח חיים בבית מלון שבעירו, כך דווח ממשטרת וונקובר. בן 31 היה במותו.

כוכב "GLEE", קורי מונטית' הלך לעולמו
כוכב "GLEE", קורי מונטית' הלך לעולמו

יום עצוב לתעשיית הטלוויזיה ובעיקר למעריצי הסדרה "גליי", בצער רב השחקן קורי מונטית' אשר כיכב בסדרת הדרמה-קומית "גליי", נמצא אתמול (שבת) ללא רוח חיים בחדר מלון שבעירו וונקובר. על-פי הדיווחים שעדיין לא אושרו, השחקן שבעברו היה מכור לסמים, ככל הנראה הלך לעולמו משימוש יתר בסמים קשים, שאגב בחודשים האחרונים הוא נאבק בהתמכרותו.

קורי מונטית' נולד בקלגרי שבאלברטה, עוד בצעירותו חייו לא היו קלים, כאשר הגיע לגיל 7, הוריו התגרשו והוא התגורר עם אמו אשר זכתה במשמורת מלאה. בהיות בן 13 מונטית' נשר מבית הספר ומשם רק הדרדר והחל להשתמש בסמים. שש שנים מאוחר יותר, מונטית' הלך למכוני גמילה עד שהצליח להתגבר על התמכרותו לסמים. מאותו הרגע חייו השתפרו והוא החל לעבוד במקביל כרוחץ מכוניות, נהג מונית וכעובד ברשת הסופרמרקטים הגדולה "וולמארט".

את קריירתו קורי מונטית' החל בעירו וונקובר, כאשר תפקידיו הראשונים היו כדמויות משניות בסדרות כה מצליחות כמו "על טבעי" ו-"סמולוויל" . בשנת 2009 הוא התקבל לסדרה המוזיקלית שכבשה את העולם, "גליי", בה כיכב כפין האדסון, קפטן נבחרת הפוטבול של התיכון. בעקבות כישורי המשחק המעולים שנתן על הבמה, מונטית' החל לקבל את ההכרה המגיעה לו. כמו כן, מלבד הסדרה "גליי", הוא כיכב בסרטים כגון; "יעד סופי 3", "רעש לבן 2: האור", "גלי: הסרט" ו-"מונטה קרלו" בו כיכב לצד סלינה גומז.

בחור נאה



לפני כשבוע קורי מונטית' נכנס לבית מלון שבעירו במטרה לנוח לקראת צילומי העונה החמישית והחדשה של "גליי". היום הוא היה אמור לעזוב את בית המלון, אך לאחר שהוא לא יצא מחדרו במשך כל היום, הוזעקו אנשי אבטחת המלון שפרצו לחדרו, ושם מצאו את גופתו ללא רוח חיים. מוקדם יותר באתרי הרכילויות שמעבר לים החלו לצוץ שמועות על מותו של קורי מונטית' ורק בחצי שעה וחצי האחרונות הדבר אושר מפי מפקד משטרת וונקובר.

בחודש מרץ האחרון קורי מונטית' חזר לתוכנית הגמילה מסמים כדי לעצור את התמכרותו הממושכת בסמים, שאותו סיים השנה בחודש אפריל. גם בעברו הוא נכנס לגמילה משימוש בסמים עוד כשהיה בן 19. חברתו ליה מישל שגם מככבת בסדרה "גליי", סיפרה בתחילת השנה: "אני אוהבת אותו ותומכת בו, אני מאוד גאה על שעשה את ההחלטה הזו".

עמדו להתחתן, עם החברה לאה מישל

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כוכב "GLEE", קורי מונטית' הלך לעולמו
סרטים בקולנוע