מסתמן: סם מנדס יביים את "בונד 24"

קולנוע
הרבה זמן שמפיקי הסרט "סקייפול", מייקל וילסון וברברה ברוקולי עשו חיפושים אחרי מועמדים לתפקיד הבימוי ב"בונד 24", וכעת, סם מנדס, שהביא להצלחתו של הסרט ה-23 במספר, לוקח את המושכות בחזרה לידיו.

מסתמן: סם מנדס יביים את "בונד 24"
מסתמן: סם מנדס יביים את "בונד 24"

בחודשים האחרונים היו הרבה ספקלציות באם סם מנדס, שביים את הסרט האחרון בסדרת ג'יימס בונד, "סקייפול", ישוב לביים את סרט ההמשך "בונד 24". רק לפני כשבועיים הבמאי הודה כי הוא עדיין בהתלבטות אם ישוב לתפקיד הבמאי ב"בונד 24", וכעת, על-פי דיווחים חדשים אולפני "קולומביה" ו-"סוני פיקצ'רס" אישרו כי סם מנדס יביים את הסרט ה-24 במספר בזיכיון "ג'יימס בונד" כאשר בתפקיד ג'יימס בונד יככב דניאל קרייג.

מפיקי זיכיון סרטי ג'יימס בונד, ברברה ברוקולי ומייקל וילסון בילו את החודשים האחרונים בחיפושים אחר מועמדים ראויים העשויים לביים את סרטם "בונד 24", וזאת לאחר שסם מנדס הודיע כי הוא לא יחזור לביים פרק נוסף בסדרת הסוכן החשאי 007, כיוון שהיו לו פרויקטים אחרים לביים כמו ההפקה המוזיקלית ל"צ'ארלי בממלכת השוקולד" שלפני כמספר שבועות הוצגה הפרימיירה שלה.

חוזר לעבוד עם הסוכן הטוב בעולם



אמש סם מנדס הצהיר כי לאחר התלבטויות רבות החליט לביים את "בונד 24": "אני מאוד מרוצה שנתנו לי את הזמן שהייתי צריך לעבוד על שאר הפרויקטים שלי", סיפר מנדס בראיון שנערך לאחרונה, "המפיקים נתנו לי את ההזדמנות לביים את 'בונד 24'. אני מאוד אשמח לעבוד עם דניאל קרייג, מייקל וילסון וברברה ברוקולי בפעם שנייה", סיכם מנדס.

ג'ון לוגאן אשר כתב את התסריט של "סקייפול", החל לעבוד על התסריט של "בונד 24" בשמונת החודשים האחרונים, מה שאומר שייתכן כי מועד הפקת הסרט תצא לפועל עוד השנה, במקום בקיץ 2014. מלבד סם מנדס גם השחקנים נעמי האריס, ראלף פיינס ובן ווישאו אישרו באופן רשמי את חזרתם ל"בונד 24". ושלא נדבר על כך שפנלופה קרוז, אשתו של חוויאר בארדם אשר גילם את אוייבו של בונד, תככב ב"בונד 24" כנערה בונד. בקיצר הולך להיות סרט מפוצץ מכל טוב.

כמו כן, הסרט הקודם בזיכיון ג'יימס בונד, "סקייפול" קיבל ביקורות נלהבות על סצנות הפעולה שאותם הוביל השחקן הבריטי דניאל קרייג. הסרט כאמור גרף יותר מ-1.1 מיליארד דולר ואף זכה בשלל פרסים יוקרתיים, ביניהם פרס גלובוס הזהב על שיר הנושא שכתבה וביצעה הזמרת אדל, ובפרס הסאטורן בקטגוריית סרט הפעולה הטוב ביותר לשנת 2012.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מסתמן: סם מנדס יביים את "בונד 24"
סרטים בקולנוע