משומר חוק אדוק לעבריין נמלט

קולנוע
איש העטלף שהיה לשומר חוק אדוק בגות'אם סיטי, הפך לעבריין שריצה את עונשו בכלא וכעת מנסה לשקם את חייו בעיירה נידחת, אך בקרוב יגלה שהוא נרדף על-ידי אדם מסתורי מעברו אשר מאיים על חייו.

משומר חוק אדוק לעבריין נמלט
משומר חוק אדוק לעבריין נמלט

אפשר לומר שזה הקיץ הראשון שנעבור ללא שובר קופות בניצוחו של כריסטיאן בייל, מהרגע שבו כיכב כבאטמן בטרילוגיית "האביר האפל" של כריסטופר נולאן, זכינו לראות על המסך שחקן עם נשמה, כזה שנותן הכל על הבמה עד הרגע האחרון במילוי תפקידו. מה שללא ספק הפך את השחקן ההוליוודי למבוקש בתעשייה. היה זה סרטה של מרי הארון "אמריקן פסיכו" בו בייל פרץ לתודעה בעקבות התפקיד הקרימינלי כאיש עסקים צעיר ביום ומכונת חיסולים בלילה. לאחר כ-5 שנים בייל לוהק לסרטו של כריסטופר נולאן "באטמן מתחיל" שהיה לסרט הראשון בטרילוגיית "האביר האפל". אפשר לומר שמאוד קשה שלא לראות את בייל בדמות שומרת החוק של באטמן, שבקרוב מאוד יככב על המסכים בסרט אינדי אפל בשם "מתוך הכבשן".

הסרט כאמור בבימויו של סקוט קופר ("לב לא שפוי") ובכיכובו של כריסטיאן בייל אשר מגלם אסיר לשעבר בשם ראסל, שבכוונתו לפתוח דף חדש בחייו ומנסה לעשות זאת בעיירה קטנה ונידחת שבאינדיאנה, אך ככל שהזמן עובר, הוא מוצא את עצמו נרדף על-ידי אדם מסתורי מעברו המאיים על חייו. לצידו של בייל מככבים שחקנים מעולים כמו פורסט וויטאקר ("המשרת"), זואי סלדנה ("קולומביאנה&quo t;), וודי הארלסון ("האשליה") ואחיו של בן אפלק, קייסי אפלק ("מיליארד סיבות לשוד").

מהבאטמוביל לגרוטאה, בייל ב"מתוך הכבשן"



אמש נחשפו מספר תמונות מהסרט "מתוך הכבשן" באתר החדשות האמריקאי "טודי יואסאי" שאף הצליח לערוך ראיון עם כריסטיאן בייל אשר סיפר במעט על דמותו בסרט המתוארת כההפך מדמותו שומרת החוק של איש העטלף: "אישיותו של ראסל לא מהווה דוגמה טובה, ואף לא מתיימרת להיות כזאת, אבל בשלב כלשהו הוא נאלץ לחיות בחברתם של אנשים כאלה כדי לשקם את חייו. יש לו כוח רצון שזה הדבר החשוב להשלמת משימתו".

אחד מאותם "האנשים" שאיתם ראסל יצטרך להתמודד הוא השחקן וודי הארלסון אשר מגלם פושע מקומי היוצא כנגדו. אגב, באחת התמונות שפורסמו לאחרונה השניים מוצגים באמצע כמו משהו שנראה כמעין עימות בין השניים, שזאת אפשר לראות על-פי הבעת פניהם של הארלסון האגרסיבי ובייל הקשוח.



הסרט "מתוך הכבשן" עתיד לצאת לאקרנים ב-27 לנובמבר בארה"ב ויהווה אתגר ממשי לסרטו של גארי פלדר "עורף" מתסריטו של סילבסטר סטאלון ובכיכובם של ג'ייסון סטאת'אם וג'יימס פרנקו במרחץ דמים חסר תקדים. אצלנו לעומת זאת הסרט יעלה לאקרנים ב-5 לדצמבר, אך עם כפי שלמדנו מניסיון העבר, המפיצים בארץ לפעמים משנים תאריכים, כך שייתכן ומועד ההפצה ישתנה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על משומר חוק אדוק לעבריין נמלט
סרטים בקולנוע