הפרש הבודד נשאר בודד

קולנוע
מתברר שארמי האמר המככב בימים אלו בסרט "הפרש הבודד", היה אמור לככב בסרטם של האחים וורנר "ליגת הצדק", שלא ממש הצליח להתברג למערכה.

הפרש הבודד נשאר בודד
הפרש הבודד נשאר בודד

קודם כל נציין כי זאק סניידר עשה עבודה נפלאה כאשר החיה את דמותו הנערצת של סופרמן שאותו גילם השחקן המהולל כריסטופר ריב בשנות ה-70 המאוחרות, בזכותו הסרט "איש הפלדה" זכה להצלחה אדירה בקופות ולמרות הביקורות המעורבות שנתנו המעריצים ומבקרי הקולנוע השונים. אך עם זאת, ישנם הרבה סימני שאלה לגבי עתידו של הסרט "ליגת הצדק" מבית אולפני האחים וורנר שעל-פי השמועות יגיע לבתי הקולנוע ב-2015.

אי שם ב-2007 אולפני האחים וורנר כמעט הצליחו להוציא לפועל את הפקת הסרט "ליגת הצדק" כאשר שכרו את שירותיו של במאי הסרט "מקס הזועם", ג'ורג' מילר לביים אותו. אך משום מה לאחר זמן מה מילר פרש מתפקידו, ולאחר כמספר שנים צצו שמועות לפיהן שחקן הקולנוע ד.ג'. קוטרונה ("ג'י.איי.ג 9;ו: סוגרים חשבון") יגלם את סופרמן, בעוד שאת דמותו של באטמן יגלם ארמי האמר כוכב הסרט "הפרש הבודד" שלאחרונה הפך לכישלון. לא ידוע למה עכשיו הוא החליט לעשות זאת, אבל ארמי חשף כי פספס הזדמנות דיי גדולה לככב בסרט המאגד את גיבורי-העל.

כנראה שהוא ישאר בודד



בראיון שנערך לאחרונה ארמי האמר הסביר כי הייתה לו ההזדמנות לככב כאיש העטלף ב"ליגת הצדק": "הגענו לאוסטרליה לעיר שבה הצילומים היו אמורים להיערך, אבל התסריטאי נשאר בארה"ב, כך שלא יכולנו לגעת בתסריט ולמרות שהיו לא מעט שינויים לבצע. כבר התחלנו בצילומים וזה היה יכול להיות השילוב המושלם בין היקום הקודר של סרטי "האביר האפל" לבין העולם הבדיוני והמפותח של "סטארטרק". סיפר ארמי שבימים אלו לא ממש שמח עקב אי הצלחתו של "הפרש הבודד".

ללא ספק ארמי האמר פספס הזדמנות מאוד גדולה לפרוץ למיינסטרים ואף לזכות לאהדה ואולי גם לחוג מעריצים, אבל מתברר שהכל יצא לטובה, אחרי הכל אף אחד לא רוצה לצפות בסרט עם שחקנים בינוניים ובמיוחד כשמדובר בסרט הירואי מאוד מבטיח. רק לאחרונה הוא זכה לככב לצידו של ג'וני דפ המהולל בסרט "הפרש הבודד" שנחל לכישלון, כך שהוא לא היה ראוי לככב בסרט.

הסרט "ליגת הצדק" אשר יופק על-ידי האחים וורנר בשיתוף עם חברת "די.סי. אנטרטיינמנט", מקביל לסרטם של מארוול "הנוקמים 2" הצפוי לנחות בבתי הקולנוע ב-2015 וכך גם "ליגת הצדק", דבר שללא ספק עלול להפוך את השנה הזאת למאוד תחרותית ומאתגרת עבור שלל גיבורי-העל בקנה מידה אדיר שעדיין לא נראה כמותו. בהחלט יש למה לצפות.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הפרש הבודד נשאר בודד
סרטים בקולנוע