סם מנדס עדיין במגעים ל"בונד 24"

קולנוע
אחרי חודשים של ספיקולציות באשר לעתידו של סם מנדס בזיכיון סרטי בונד, עלפי דיווחים חדשים הוא עדיין במגעים לביים את הסרט "בונד 24".

סם מנדס עדיין במגעים ל"בונד 24"
סם מנדס עדיין במגעים ל"בונד 24"

בשנה האחרונה היו לא מעט ספקולציות בנוגע לתפקידו של סם מנדס כבמאי סרט בונד הבא, "בונד 24" (שם זמני) וזאת בעקבות הצלחתו של הסרט ה-23 במספר, "סקייפול" אשר יצא לאקרנים לפני כשנה וזכה לביקורות חיוביות רבות, אך בעיקר היה לסרט הרווחי ביותר מבין כל 22 סרטי הבונד שיצאו בשנים האחרונות. הסרט כאמור גרף באופן דיי מפתיע כ-1.1 ביליון דולרים ברחבי העולם, ובעקבות ההצלחת הסרט, שני מפיקי הסרט "סקייפול", ברברה ברוקולי ומייקל ג. וילסון החליטו שמנדס יביים גם את סרט ההמשך "בונד 24", אך במרץ האחרון, מנדס הודיע כי לא יוכל לקחת על עצמו את תפקיד הבמאי כיוון שהוא מחוייב לפרויקטים אחרים.

בחודשיים האחרונים נראה כי סם מנדס לא יביים את סרט ההמשך "בונד 24" וזאת לאחר שהתחייב לפרויקטים נוספים כמו; חידוש לסרט הפנטזיה "צ'רלי בממלכת השוקולד" משנת 2005, וחידוש נוסף לסרט הדרמה "המלך ליר" מ-2008 אשר מבוסס על המחזה הטרגי של ויליאם שייקספיר. אבל עם כל הכבוד לפרויקטים של מנדס, "סקייפול" גרף כ-1.1 ביליון דולרים שממש לא הולכים ברגל, ולכן המפיקים ברברה ברוקולי ומייקל ג. וילסון לא הולכים לוותר לו בכזאת קלות. החדשות היותר טובות שקיבלנו בחודש האחרון (מאי) היו כי סם מנדס חזר למגעים עם אולפני סוני והמפיקים של "סקייפול" כדי לדון בבימוי הסרט "בונד 24". ממש בימים אלו, מתברר כי מנדס אישר שהוא עדיין במגעים וייתכן שיחזור לביים את סרט ההמשך "בונד 24.

בתחילת השבוע נערכה פרמיירה לסרטו החדש של סם מנדס "צ'רלי בממלכת השוקולד", בין האורחיו וחבריו של מנדס שהגיעו להקרנת הבכורה, הגיע גם מראיין מאתר הבידור הבריטי "HeyUGuys" לסקור את האירוע, ובין היתר הוא הצליח לתפוס את מנדס לשיחה קצרה ושאל אותו אם בכוונתו לביים את סרט הבונד הבא: "בתשובה לשאלתך, אני עדיין לא יודע". השיב מנדס, "אני במגעים לתפקיד הבמאי ל"בונד 24", אבל לא אחליט דבר עד שאעבור על הדברים הקטנים בחוזה, וזה אולי יקח לי יותר זמן מהצפוי, אבל זה מה שיש ובזה אני מתמקד".

מנדס וקרייג על סט הצילומים



אם חושבים על זה לעומק, זה דיי מוזר שמנדס לא רוצה לביים את הסרט "בונד 24", ובעיקר לאחר ש"סקייפול" זכה להצלחה אדירה הן בביקורות והן בקופות. אך עם זאת, זו לא הפעם הראשונה בה שחקן/במאי מוותר על תפקיד נחשק, קחו לדוגמה את רוברט דאוני ג'וניור אשר רמז בגלוי כי לא יחזור לגלם את דמותו של טוני סטארק/איירון מן בסרט ההמשך "איירון מן 4",אבל הוא כן הסכים לגלם את דמותו של איירון מן בסרטם של מארוול, "הנוקמים 2" שעשה זאת לאחר שהוצע לו כ-50 מיליון דולר. ואולי זה גם מה שיקנה את מנדס ויניע אותו לביים את הסרט ה-24 במספר על מעלליו של ג'יימס בונד.

למרות שמנדס לא חלק כל כך חשוב במערכה, לעומתו רוברט דאוני ג'וניור בהחלט חלק אינטגרלי מהיקום של מארוול וכל הקשור לדמותו של איירון מן/טוני סטארק, הרי הוא אחר השחקנים שבזכותו מארוול מרוויחה מליוני דולרים רק ממכירת חולצות בקבוקי שתייה הממותגים בדמותו של איירון מן. דאוני ג'וניור הבין מהר מאוד כי הוא תלוי בהצלחתו של הסרט "איירון מן 3" שגרף עד כה 1.2 מיליארד דולרים, ולכן הוא גרם למארוול לשלם לו את הסכום המדובר. באשר למנדס, אם מישהו באמת רוצה בחזרתו לתפקיד הבמאי, מישהו יצטרך לפתוח את הכיס לרווחה והרבה. הרי שמעריצי הסוכן 007 ממש לא רוצים לחכות לנצח לסרט הבא של בונד.

במידה ויביים את "בונד 24" או לא, דניאל קרייג יככב בסרט בדמותו של ג'יימס בונד, ויותר מכך, הוא כבר חתום על שתי הסרטים העתידיים לעלות למסכים. וכמו כן, התסריטאי ג'ון לוגן כבר נשכר לכתוב את שני התסריטים הבאים. הסרט "בונד 24" יוקרן בבכורה עולמית רק בשנת 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סם מנדס עדיין במגעים ל"בונד 24"
סרטים בקולנוע