ליאם ניסן חוזר לסיבוב נוסף ב"חטופה 3"

קולנוע
המתח השרר לגבי עתידו של סרט ההמשך "חטופה 3", נופץ לאחר שנודע כי ליאם ניסן יככב בסרט בעקבות 20 מיליון דולר שבהם השתכר כדי לגלם את תפקידו של סוכן ה-CIA לשעבר, בריאן מילס.

ליאם ניסן חוזר לסיבוב נוסף ב"חטופה 3"
ליאם ניסן חוזר לסיבוב נוסף ב"חטופה 3"

בשנה שעברה כאשר "חטופה 2" יצא לאקרנים, ליאם ניסן סיפר כי מדובר בסרט אחרון הסוגר את סאגת האקשן שהחלה להדרדר עם בואו של הסרט השני, אך עם זאת, אולפני פוקס המאה ה-20 ככל הנראה הצליחו לשנות את דעתו של ניסן. על-פי דיווחי "הדדליין", ליאם ניסן אשר קיבל לאחרונה כוכב על שמו בשדרת הכוכבים בהוליווד, חתם על חוזה לתפקידו בסרט השלישי "חטופה 3" ויקבל שכר נאה הנאמד בכ-13 מיליון יורו (20 מיליון דולר).

עברו שמונה חודשים מאז שליאם ניסן הכה, רדף וחיסל את אויביו הישנים והחדשים, וכעת מגיעות החדשות כי הוא הצטרף לסרט ההמשך "חטופה 3" בתמורה לסכום נדיב במיוחד המתבטא בכ-20 מיליון דולר, שאגב נחשב למשכורת הגדולה ביותר בקריירתו של השחקן בן ה-61 המגלם את דמותו של סוכן ה-CIA בדימוס, בריאן מילס. למרות שניסן הבטיח בעבר כי לא יחזור לגלם את הדמות, עושה הרושם שסכום הכסף שהוצע לו שינה מהר מאוד את דעתו. והכל הודות לבמאי הצרפתי לוק בסון האחראי לכתיבת התסריטים של שני סרטי האקשן "חטופה". לוק בסון אשר שותף לחברת ההפקה EuropaCorp, הסכים לשלם לליאם ניסן כ-20 מיליון דולר כדי שיחזור לסיבוב נוסף של חטיפות.

אמרתם 20 מיליון? אני בפנים.



"חטופה" יצא לאקרנים ב-2008 ובו כיכב ליאם ניסן אשר גילם את דמותו של בריאן מילס, סוכן CIA לשעבר שבתו נחטפה על-ידי סוחרי אדם. הסרט היה להיט שדיי הפתע ובעיקר בקופות כאשר נאספו רווחים מעל 226 מיליוני דולרים מבתי הקולנוע שברחבי העולם. בסרט "חטופה 2" שהגיע לקולנוע לפני כשנה, דמותו של ליאם ניסן נחטפה והפעם על מי שהוטלה משימת החילוץ הייתה על בתו קים (בגילומה של מגי גרייס). למרות הביקורות המעורבות, הסרט הפך ליותר פופולרי מקודמו וזה הוכח בקופות כאשר הרווחים הגיעו ל-376 מיליוני דולרים שנאספו ברחבי העולם.

כמו כן, צילומי הסרט "חטופה 3" צפויים להיערך בשנה הבאה בחודש פברואר, על-פי הדדליין, פוקס המאה ה-20 בימים אלו במגעים מתקדמים עם פמקה ג'נסן ("קוטלי המכשפות") אשר כיכבה בשני הסרטים הראשונים כאשתו של בריאן מיילס (ליאם ניסן), לחזרתה לסרט השלישי. נכון לכתיבת שורות אלו, עדיין לא נמצא במאי לסרט, אך ייתכן שלוק בסון אשר ידוע בעבודתו האיכותית כבמאי, יביים את הסרט.

בימים אלו ליאם ניסן אחד משחקני ההוליווד העסוקים, הוא צפוי לככב בסרטים הכוללים מגוון רחב של ז'אנרים כגון" סרט הפעולה "נונ-סטופ" העתיד להגיע לאקרנים השנה, בקומדיה "מיליון דרכים למות במערב" אשר יגיע ב-2014, דרמה-רומנטית בשם "האדם השלישי" הצפוי להגיע אל בתי הקולנוע עוד השנה, דרמת הפשע "ללכת בין המצבות" אשר יגיע בשנה הבאה. ובכל אופן, למרות הביקורות המעורבות שקיבל הסרט השני, עדיין ישנה תקווה כי ליאם ניסן יהפוך את הסרט השלישי להרבה יותר איכותי.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ליאם ניסן חוזר לסיבוב נוסף ב"חטופה 3"
סרטים בקולנוע