מייקל פאסבנדר סוחר בסמים

קולנוע
רידלי סקוט אשר הביא לנו בשנה שעברה את סרט המד"ב "פרומתיאוס", מגיע עם סרט פעולה חדש בשם "היועץ" ובו מככבים ה-A ליסט של הוליווד, הטריילר שנחשף לאחרונה מוכיח זאת.

מייקל פאסבנדר סוחר בסמים
מייקל פאסבנדר סוחר בסמים

הקיץ כבר הגיע ומלבד "מהיר ועצבני 6" ו-"איש הפלדה" אשר יצא לאקרנים לפני כשבוע, ישנם עוד המון איכותיים שבקרוב מאוד תוכלו לצפות בהם, הבודדים הבאמת מסקרנים הם; "אוגוסט: מחוז אוסייג'", דרמה-קומית בכיכובם של בנדיקט קמברבאץ' ("האויב בתוכנו: סטארטרק"), יואן מקגרגור ("הבלתי אפשרי"), ג'וליה רוברטס ("אישה יפה") ומריל סטריפ ("השטן לובשת פראדה") שעליו נדבר בפעם אחרת, והסרט היותר מסקרן הוא "היועץ", מותחן חדש מבית רידלי סקוט ("אמריקן גנגסטר", "פרומתיאוס") הכולל אנסמבל רב-משתתפים של שחקנים מהשורה הראשונה כגון; בראד פיט ("ממזרים חסרי כבוד"), מייקל פאסבנדר ("X-מן: ההתחלה"), קמרון דיאז ("כנופיות ניו-יורק"), פנלופה קרוז ("נולד פעמיים") ובעלה חוויאר בארדם ("סקייפול"), בין היתר השחקנית הלוהטת נטלי דורמר ("משחקי הכס").

לאחרונה נחשף טריילר חדש לסרט "היועץ" אשר פורסם על-ידי אולפני "פוקס המאה ה-20" האחראים על הפצתו של הסרט לבתי הקולנוע בארה"ב. הפעם לא מדובר בעוד טריילר בן 2:30 דקות הנותן הצצה בקצרה על המתרחש בסרט, אלא מדובר ב-44 שניות המציגות את הדמויות ללא דיאלוגים ורק בתמונות חטופות אשר מעלות הרבה סמני שאלה. הטריילר במקצת מקשה על הבנת העלילה, אך בכל זאת ניתן להבין כי מדובר בסרט איכותי אשר יכבוש את הקופות וגם יזכה בפרס יוקרתי. אחרי הכל מדובר בסרט המבוסס על רב המכר של הסופר קורמק מקארתי אשר כתב מותחנים מצליחים כגון; "הדרך" שעליו זכה בפרס פוליצר ו-"אין ארץ לזקנים" אשר עובד לסרטם של האחים כהן "ארץ קשוחה" שזכה להצלחה אדירה בביקורות ואף יותר בקופות.



הסרט "היועץ" מגולל את סיפורו של עורך דין (מייקל פאסבנדר) אשר מתפתה להתעשר ועושה זאת באמצעות פושעים ידועים לשמצה וזאת כדי להרשים את ארוסתו לורה (פנלופה קרוז) לפני חתונתם. אבל מהר מאוד עורך הדין מסתבך בסחר בסמים ומוצא את עצמו עמוק בבוץ. אנשי הקשר שלו הם ריינר (חוויאר בארדם) המסתורי ומלקינה (קמרון דיאז) אשר פיתתה אותו לבצע את העברת הסמים. זהו סרט פעולה החוצה את כל הגבולות ומלווה בהרבה אלימות ואף יותר סצנות סקס מכל סרט שבו צפיתם.

הדמויות הבולטות בטריילר הן; קמרון דיאז אשר יושבת על שפת הבריכה לצד צ'יטה מאולפת ועם מבט מהפנט בדמותה של מלקינה ומייקל פאסבנדר העורך דין שעושה הכל כדי לרצות את אשתו לעתיד. למרות שהטריילר אינו חושף הרבה, קשה להבין איך כל הדמויות מקושרות לעלילה, אם כי עושה הרושם שבראד פיט מתאים לתיאור "המושחת" יותר מאשר חוויאר בארדם שעוד איכשהו נראה שפוי. מלבד השחקנים שהוזכרו, בין היתר יככבו גם דין נוריס, רוזי פרז, ג'ון לגוויזמו ונטלי דורמר.

הסרט "היועץ" הופק על-ידי קורמק מקארתי, ובכיכובם של מייקל פאסבנדר, בראד פיט, קמרון דיאז, פנלופה קרוז, חוויאר בארדם ועוד שחקני A ליסט נוספים. כמו כן, הסרט יעלה לאקרנים בבכורה עולמית ב-25 באוקטובר, מה שמאתגר את סרטו של ספייק לי "שבעה צעדים" ואת סרט האימה "פעילות על טבעית 5" אשר יוקרנו באותו תאריך.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מייקל פאסבנדר סוחר בסמים
סרטים בקולנוע