התהפכו היוצרות: ג'ים קארי נגד "קיק אס 2"

קולנוע
ג'ים קארי המככב בסרט "קיק אס 2", הפתיע הרבה ממעריציו בסוף השבוע האחרון כאשר צייץ על כי הוא מתנגד לאלימות בסרט, דבר הגרם לו לאבד כל עניין בקידום הסרט.

התהפכו היוצרות: ג'ים קארי נגד "קיק אס 2"
התהפכו היוצרות: ג'ים קארי נגד "קיק אס 2"

הטוויטר הינו אחד מרשתות החברתיות המאפשר למיליוני משתמשיו (ידוענים, חברות ומותגים) לכתוב על נושאי עניין כאלה ואחרים, הוא גם מספק פלטפורמה ייחודית ליוצרי הסרטים המספקים לגולשים פרטים על סרטיהם בתמונות חדשות מסט הצילומים ועדכונים על ליהוקים כדוגמת בריאן סינגר אשר לאחרונה מעדכן את עוקביו לעתים מאוד קרובות עם סרטו החדש "אקס-מן: ימים של עבר עתיד".

מלבד העידכונים, יש גם את אנשי הקולנוע המחליטים לבקר את הסרטים שבהם לקחו חלק אבל לשלילה, תופעה זו חוזרת על עצמה בשנים האחרונות כאשר חלה עליה במספר השחקנים/במאים/מפ קים היוצאים כנגד הסרטים שבהם הם מעורבים. קחו לדוגמה את שיה לה באף שעשה זאת עם זיכיון "רובוטריקים" ; כאשר צייץ לעוקביו כי "רובוטריקים 2: הנקמה" הוא סרט גרוע והמליץ שלא ללכת לצפות בו. דוגמה נוספת היא של מייקל ביי אשר צייץ לא מזמן לעוקביו כי סרטו "ארמגדון" הוא לא יצירת המופת שלה ציפה בעת תהליך ההפקה שלקח יותר מדי זמן מהצפוי. וכעת עושה זאת גם השחקן ג'ים קארי המככב בסרטו של ג'ף וודלו "קיק אס 2".

רגע לפני שג'ים קארי יוצא למסע קידום הסרט "קיק אס 2" הצפוי לעלות על מסכי הקולנוע בארץ ב-8 לאוגוסט, הוא צייץ לעוקביו במפתיע כי הוא מצטער על סצנות האלימות שבהן הוא מעורב: "עשיתי את סצנות האלימות כחודש לפני אירוע הטרור בסנדי הוק, אבל עכשיו, עם כל הרצון הטוב, לא אוכל לתמוך באלימות שיש בסרט". את הציוץ הנ"ל קארי צייץ לעוקביו בעקבות הטבח בקונטיקט אשר התרחש בדצמבר 2012 בו צעיר אמריקאי הרג כ-27 בני אדם מתוכם 20 ילדים בבית ספרם.

אלים מדי?



בעקבות הציוץ של קארי, תסריטאי הסרט "קיק אס 2", מארק מילר, השיב בתגובה באתרו האישי: "כפי שאתם כבר יודעים, ג'ים קארי חסיד נלהב של אקדחים ובעיקר אלימות בכל הנוגע לסרטים, אני מכבד את שני דעותיו הפוליטיים, אבל אני נדהם מהתגובה הפתאומית שאותה הוא לא ציין בפנינו [צוות ההפקה] לפני כשנה וחצי". קארי אומנם לא רוצה לקחת חלק בקידום הסרט עקב האלימות היתרה, אך עם זאת, האלימות שיש בסרטי הפעולה היא הגורם המאפיין את הוליווד כיום, ואם ג'ים קארי יחליט שהוא סיים עם אותה אלימות, שהרי היא מדומה, הוא ימצא את עצמו מגלם תפקידים נידחים על המסכים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על התהפכו היוצרות: ג'ים קארי נגד "קיק אס 2"
סרטים בקולנוע