סלינה גומז ואד שירן ביחד? והבדיחה על טיילור סוויפט

רכילות
טיילור סוויפט חברתם המשותפת של סלינה גומז והזמר הבריטי אד שירן מנסה לשדך ביניהם, ומהי הבדיחה החדשה המגיעה ממותג האופנה "אברקרומבי ופיץ'" שעיצב חולצה עם כיתוב הומוריסטי הנועד לצחוק על טיילור סוויפט.

סלינה גומז ואד שירן ביחד? והבדיחה על טיילור סוויפט
סלינה גומז ואד שירן ביחד? והבדיחה על טיילור סוויפט

טיילור סוויפט (23) היא ללא ספק אחת מכוכבות הפופ הצעירות הגדולות בעולם כיום, רק לפני כחודש היא הוכיחה זאת כאשר זכתה בשמונה פרסים בערב אחד בטקס פרסי המוזיקה של המגזין בילבורד. לאור ההצלחה, סוויפט החלה לעבוד נמרצות על קליפ חדש בשם "הכל השתנה" (Everything Has Changed) שאותו שיחררה לפני כשבועיים לאחר הזכיה הגדולה בטקס פרסי המוזיקה של המגזין בילבורד. נכון לרגע זה הקליפ זכה ל-15 מיליון צפיות שונות ביוטיוב והיד עוד נטויה.

כמו כן, את הסינגל החדש "Everything Has Changed" טיילור סוויפט כתבה והלחינה עם הזמר הבריטי המצליח אד שירן אשר חלק משיריו הושמעו במספר פרקים של סדרות הטלוויזיה "האנטומיה של גריי" ו-"יומני הערפד". וכידוע, מי שתורם להצלחה של סוויפט מקבל כפליים, וכאות תודה על שיתוף הפעולה הדיי מוצלח, סוויפט החליטה לשדך בין סלינה גומז לאד שירן בכבודו ובעצמו. תאמינו או לא, אבל כבר בתחילת החודש ב-12 ליוני אד שירן יצא מביתה של סלינה גומז, שלאחר מכן אתרי הרכילות השונים התחילו להעריך כי השתיים עשויים להיות חברים.

זוגיות חדשה בפתח?



הדיווחים על כך שטיילור סוויפט משדכת בין השניים אושרו מפי מקרוב לשלושה אשר סיפר לאתר הרכילות "hollywoodlife": "טיילור סוויפט באמת באמת מנסה לשדרך ביניהם, והם מאוד אופטימים לגבי העניין, אבל אלו רק דיבורים ועדיין לא קרה משהו מבחינה פיזית ביניהם". סיפר המקורב והוסיף, "בהחלט יש סיכוי טוב שהשניים יפתחו קשר בעתיד הקרוב".

סלינה גומז היא זמרת צעירה ויפהפייה אשר לה מגיע יותר מעוד סתם זמר שערורייתי המתנהג כמו ילד קטן, הוא אפילו מוכיח זאת בימים אלו כאשר הוא נצפה לאחרונה במשחק האליפות של ה-NBA ולצידו בחורה מסתורית יפייפיה, יש הסבורים כי היה מדובר בדייט, אך הדבר עדיין לא אושר על-ידי ביבר.

לעומתו, לסלינה יש את זכות להמשיך הלאה, עושה הרושם שאד שירן יהיה חבר טוב עבור הכוכבת המצליחה של דיסני, אחרי הכל שניהם צעירים וחמודים כשהם ביחד וגם יש להם חברה משותפת; טיילור סוויפט. ואם עסקינן בזמרת טיילור סוויפט, שמעתם על הבדיחה החדשה? מותג האופנה האמריקאי "אברקרומבי ופיץ'" (Abercrombie & Fitch) עיצבו חולצה לבנה שעליה נכתב בהומור "יותר חברים מלטיילור סוויפט".



והדבר היותר מצחיק הוא כאשר מעריציה של סוויפט התקשרו להתלונן על כיתוב החולצה, זכו לקבל את הודעת המשיבון: "תודה שהתקשרת ליחסי הציבור של 'אברקרומבי ופיץ', אם אתם מתקשרים בנוגע לחולצת הטריקו של טיילור סוויפט, תיבת ההודעות אינה זמינה יותר".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על סלינה גומז ואד שירן ביחד? והבדיחה על טיילור סוויפט
סרטים בקולנוע