ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו בגיל 51

רכילות
השחקן האמריקאי ג'יימס גנדולפיני אשר זכה לתהילה בעקבות תפקידו בדרמת הפשע "הסופרנוס", אמש הלך לעולמו כתוצאה מהתקף לב. בן 51 היה במותו.

ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו בגיל 51
ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו בגיל 51

כוכב הקולנוע והטלוויזיה הענק ג'יימס גנדולפיני אשר נודע בעיקר בשל תפקידו בסדרה הפשע עטורת השבחים "הסופרנוס", הלך לעולמו בגיל 51 כתוצאה מהתקף לב. מותו של השחקן האמריקאי אושר על ידי נציג רשת HBO אשר סיפר כי גנדולפיני נסע לחופשה ברומא, שם גם היה אמור להשתתף בפסטיבל הקולנוע שבטאורמינה.

ג'יימס גנדולפיני נולד ב-1961 בעיר ניו-ג'רזי כבן למשפחה ממוצא איטלקי, את לימודיו בתיכון הוא סיים ב-1979, והחל את דרכו בקריירת המשחק בשנת 1987 כאשר כיכב בסרט המתח "שוק! שוק! שוק!" בתפקיד משנה. בשנת 1991 הוא כיכב לצידו של ברוס וויליס בסרט הפעולה "בכוננות מתמדת" ומשם הדרך אל תפקיד הפריצה שלו הייתה קצרה מהמצופה. זה קרה ב-1999 כאשר גנדולפיני נכנס לנעליו של המאפיונר טוני סופרנו, הדמות הראשית בסדרת הדרמה "הסופרנוס" אשר השפיעה על רבים מצופיה. הסדרה כאמור נחשבת לסדרה הטובה והמשפיעה ביותר בטלוויזיה האמריקאית. על תפקידו הוא זכה בשלושה פרסי אמי כשבפועל היה מועמד לשישה מהם.

לאחר הצלחתו ב"הסופרנוס" גנדולפיני המשיך לככב בתפקידים מרכזיים בסרטים כגון; "לבבות בודדים", "חטיפת הרכבת התחתית 123", "יפות רצח" אשר מוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע השונים בארץ (הצפייה בסרט מומלצת), בין השאר הוא כיכב גם בסרט הפעולה "הורג אותם ברכות" לצידו של בראד פיט, ובסרט זוכה האוסקר "כוננות עם שחר" בו גילם את ראש ה-CIA לצידה של ג'סיקה צ'סטיין.

הקטעים הגדולים של גנדולפיני ב"הסופרנוס"



"כולנו בהלם ובעצב רב על אובדנו של אדם אהוב וחלק אינטגרלי ממשפחתו", אמר כריס אלברכט, לשעבר מנכ"ל רשת HBO. "הוא היה איש מיוחד עם כשרון גדול, אבל יותר חשוב אדם אוהב שטיפל בכולם. הוא נגע בליבם של רבים מאיתנו במשך השנים עם ההומור שלו ועם צניעותו וענוותו. ליבנו יוצא אל אשתו וילדיו בתקופה נוראה זו. הוא יחסר לכולנו מאוד".

מנהלו של ג'יימס גנדולפיני פרסם את הצהרתו: "בצער רב אנו מדווחים כי ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו היום בעת חופשה בעיר רומא שבאיטליה", הוא סיפר בעצב, "ליבנו נשבר ואנחנו נתגעגע אליו מאוד, הוא ומשפחתו היו חלק ממשפחתי במשך שנים רבות וכעת כולנו מתאבלים".
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'יימס גנדולפיני הלך לעולמו בגיל 51
סרטים בקולנוע