פגע וברח: ג'סטין ביבר דרס צלם פפראצי

רכילות
ביום שני האחרון כוכב הפופ בן ה-19 יצא עם חברו ליל טוויס ממועדון סטנד-אפ שבלוס אנג'לס עם מכוניתו ובדכו החוצה הוא דרס צלם פפראצי שעמד בדרכו.

פגע וברח: ג'סטין ביבר דרס צלם פפראצי
פגע וברח: ג'סטין ביבר דרס צלם פפראצי

ג'סטין ביבר ממשיך לעשות צרות בצרורות, והפעם אליל הבנות דרס צלם פפראצי בעת יציאתו ממועדון סטנד-אפ שאליו הגיע עם חברו ליל טוויסט. לאחר שהמופע הסתיים, ביבר וחברו יצאו מהכניסה הקדמית ונכנסו אל מכונית הפרארי של ביבר שניסה להתחמק מצלמי הפפארצי שלהם סימן לזוז כדי שיוכל להגיע אל מקום יעדו, אך כשאלה לא זזו, ביבר נסע ודרס את צלם הפפראצי שעמד בצד מכוניתו.

אתר הרכילות האמריקאי TMZ דיווח כי ג'סטין ביבר וחברו ליל טוויסט יצאו ממועדון הסטנד-אפ "לאונג' פקטורי" הנמצא בשדרות סאנסט שבלוס אנג'לס בשעה 23:45, הדבר הראשון שביבר וחברו עשו זה להיכנס אל מכונית הפרארי כדי לברוח מצלמי הפפראצי המעיקים. ביבר, כשזה סימן לצלמי הפפארצי לזוז, הוא התקדם מעט עם רכבו, ולאחר שראה כי הצלם לא זז הוא דרס הוא דרס אותו והתחמק במהירות ממצלמות הפפארצי אשר תיעדו את המקרה.

על-פי עדי ראיה שהיו במקום "ג'סטין ביבר לא דרס את הצלם, הוא נשען על מכוניתו ונפל כתוצאה מנסיעתו של ביבר". אפילו נציג משטרת לוס אנג'לס אישר כי לא הייתה פגיעה בצלם: "על-פי הממצאים ביבר לא פגע בצלם" סיפר ברוס, נציג משטרת לוס אנג'לס והוסיף "החקירה עדיין נמשכת". נוסף לכך, הועלה ליוטיוה קטע הוידאו אשר בו צולם ביבר בשעת המעשה, אז מה אתם אומרים, היה או לא היה?



ג'סטין ביבר ממשיך לככב בכותרות שערורייתיות בכל זמן נתון, רק בתחילת החודש הוא נזרק ממועדון בשל גילו הנמוך, ובשבוע שכבר שכנו דיווח כי הוא נהג בצורה פרועה שהייתה מסוכנת כלפי הילדים הקטנים שהסתובבו בחופשיות בשכונה.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על פגע וברח: ג'סטין ביבר דרס צלם פפראצי
סרטים בקולנוע