צפו: בפרק הראשון של "ריי דונובן"

טלוויזיה
כבר המון זמן שהצופים המתוחים מחכים לעונה הראשונה של דרמת הפשע "ריי דונובן", וכעת באופן מפתיע רשת הכבלים "שואוטיים" החליטה לפרסם את הפרק הראשון בערוץ היוטיוב שלהם. כנסו וצפו.

צפו: בפרק הראשון של "ריי דונובן"
צפו: בפרק הראשון של "ריי דונובן"

למרות שהפרק הראשון היה צפוי להגיע אל מסכי הטלוויזיה בסוף החודש ביחד עם פרק הבכורה של "דקסטר", רשת הכבלים האמריקאית "שואוטיים" החליטה לשבור את המתח השרר בעקבות הסקרנות והשאלות הרבות שהועלו לגבי הסדרה, ופרסמה את הפרק הראשון שכעת זמין לכולם בערוץ היוטיוב שלהם. אגב, הפרק הראשון שפורסם ביוטיוב מצונזר לחלוטין, כך שאם תרצו לצפות בפרק הלא מצונזר תצטרכו לחכות עוד שבוע וקצת.

הסדרה החדשה ששמה "ריי דונובן" מגוללת את סיפורו של ריי דונובן אשר פותר את בעיותיהם של האנשים העשירים של לוס אנג'לס או במילים אחרות הוא עושה את העבודה השחורה שכמובן בתמורה לסכום כסף גדול. השחקן ליב שרייבר מקבל את תפקידו הראשון בסדרת טלוויזיה בה הוא מגלם את התפקיד הראשי. הוא נכנס לתפקיד דיי גדול בדומה לבוררות שאנו מכירים מהסדרה הישראלית והמצליחה "הבורר". כמו כן, שרייבר בדמותו הקשוחה יצטרך לפתור את בעיותיהם של עשירי לוס אנג'לס, סלבריטאים, ובעלי ההון המסתתרים מחשש לחייהם. העלילה מקבלת תפנית כאשר ריי דונובן פוגש באביו, מיקי דונובן (בגילומו של זוכה האוסקר ג'ון ווייט) אשר משתחרר מהכלא ומוביל לשרשרת אירועים המטלטלת את משפחת דונובן.

רשת "שואוטיים" החליטה לשחרר את הפרק הראשון של "ריי דונובן" בעקבות האכזבה הגדולה על ביטול הסדרה "דקסטר" ומאחר והם לא רוצים לאבד את כל הרייטינג שצברו במהלך השנים 2013-2006, הם החליטו לשחרר את הפרק הראשון מוקדם מהצפוי בתקווה ליצור קצת באז לסדרה החדשה ולשכנע את הצופים האדוקים של "דקסטר" כי יש לו מחליף ראוי.

"ריי דונובן" הפרק הראשון לצפייה ישירה:

סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צפו: בפרק הראשון של "ריי דונובן"
סרטים בקולנוע