צ'אנינג וג'נה טייטום חשפו את תמונת בתם

רכילות
לאחר 9 חודשים נולדה בתם הקטנה אברלי, וכעת ההורים הטריים צ'אנינג וג'נה טייטום החליטו לחשוף לראשונה את בתם בתמונה שהעלו לרשת החברתית.

צ'אנינג וג'נה טייטום חשפו את תמונת בתם
צ'אנינג וג'נה טייטום חשפו את תמונת בתם

לפני שבועות אחדים נולדה בתו הבכורה של צ'אנינג טייטום (33), אברלי שאת שמה הוא החליט להסתיק ממדורי הרכילויות במשך מספר שבועות. אתמול (א') כוכב הסרט "מג'יק מייק" ואשתו ג'נה דוואן-טייטום (32) העדיפו לחשוף את התמונה הראשונה של בתם באמצעות הרשת החברתית, במקום להרוויח סכום כסף מסוים שאותו הם יכלו לקבל אם היו מוכרים לאחד המגזינים הפופולארים בעולם.

התינוקת הבכורה של משפחת טייטום זכתה לאחרונה להרבה תשומת לב ולסיקורים תקשורתיים רבים, אבל עדיין לא ברור מדוע הזוג בחר שלא למכור את התמונה של בתם המהממת למגזין כלשהו אשר ממנו יכלו להרוויח כסף. שבמקום זאת הם נקטו בגישה של המאה ה-21 וחשפו את התמונה בחשבון הפייסבוק של צ'אנינג טייטום.

ביום האב (ארה"ב) שאירע אתמול ביום ראשון, הגבר הסקסי בעולם אשר נבחר על-ידי מגזין "פיפול" (People), העלה את התמונה עם הודעה שחיממה את הלב: "יום האב הראשון עם הבנות שלי!", הוא כתב בעמוד הפייסבוק לו. כמו כן, התמונה מראה את האב הגאה אשר מחזיק בידה של בתו בעוד שזאת ישנה על זרועו, ואילו האמא הטרייה נראת מאושרת ויפה מתמיד.



הזוג הטרי והמאושר, צ'אנינג וג'נה טייטום שהו בלונדון לצורך צילומי סרטו החדש של צ'אנינג "יופיטר" וסידרו את הלו"ז הצפוף בכך שהלידה תתרחש בממלכה הבריטית. "התינוק החדש עומד להיות בראש רשימת סדרי העדיפיות של השניים", סיפר חבר של הזוג לכתב המגזין "Us Weekly", "צ'אנינג הולך להיות האבא הכי טוב והוא יעשה הכל במטרה לעזור לאשתו".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על צ'אנינג וג'נה טייטום חשפו את תמונת בתם
סרטים בקולנוע