הסיכוי האחרון של מאט דיימון

קולנוע
ארבע שנים עברו מאז סרטו האיכותי של ניל בלומקאמפ "מחוז 9", ועושה הרושם שההמתנה הייתה שווה. על-פי הטריילר החדש שפורסם לאחרונה, נחשף בפנינו עולם עתידני השופך אור על המציאות הקיימת בעולמנו.

הסיכוי האחרון של מאט דיימון
הסיכוי האחרון של מאט דיימון

לאחר ש"אבדון" ו-"העולם אחרי" נחלו למפלה, יצא לאקרנים בחמישי האחרון הסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" אשר זכה לביקורות מעורבות בעקבות התסריט הלא שנון במיוחד והעלילה שהרסה את החיבור בין השחקנים. לעומת זאת, מרבית השחקנים הוכיחו את כישורי המשחק שלהם בהופעה טובה ומשכנעת ומי שכמובן גנב את ההצגה היה זה בנדיקט קמברבאץ' אשר נתן הופעה כריזמטית בתפקידו כג'ון הריסון. כמו כן, בסרט "האויב בתוכנו: סטארטרק" הייתה הרגשת פיספוס, אך עם זאת, עושה הרושם שהמדע-בדיוני "אליסיום" הולך לכפר על כך.

"אליסיום" מימין, "מחוז 9" משמאל, יש דברים שלא משתנים.



לשם שינוי סרטו החדש של ניל בלומקאמפ "אליסיום" הולך לעלות על הציפיותם של חובבי המדע הבדיוני, המסקנה מגיעה מהטריילר החדש שלאחר הצפייה בו נחשפים באופן פרטני לקשיים של האוכלוסיה הענייה בעוד שלעשירה יש חיים נטולי מחלות, מלחמות ודאגות. אם תעצרו לרגע ותעקבו אחר הסצנות בטריילר, תשכילו להבין שבעצם "אליסיום" הוא העתיד של עולמנו.

הסרט כאמור מתרחש בעתיד שבו כל האנשים העשירים ביותר בעולם עברו מכדור הארץ אל תחנת חלל בשם "אליסיום", בזמן שבגן העדן החללי אין קושי אחד, האנשים אשר נותרו על כדור הארץ נאבקים על חייהם כדי לשרוד בעולם עתיר פשע מחלות ממיתות. העלילה מתמקדת במקס (מאט דיימון), עבריין לשעבר העובד במפעל לרובוטיקה. לאחר שהוא עובר תאונת עבודה נוראית, הוא מגלה כי נשארו לו חמישיה ימים לחיות. אך כאשר הוא מגלה שמחכה לו תרופה ב"אליסיום", הוא עושה הכל כדי להגיע לשם, אחרי הכל אין לו מה להפסיד.



הסרט "אליסיום" בבימויו של ניל בלומקאמפ ("מחוז 9"), ובכיכובם של מאט דיימון, וויליאם פיצ'נר, ג'ודי פוסטר, טליסה סוטו, דייגו לונה וקארלי פופ. הסרט צפוי לעלות על מסכי הקולנוע בעוד כחודשיים באוגוסט.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הסיכוי האחרון של מאט דיימון
סרטים בקולנוע