אמה ווטסון חוזרת לעולם הפנטזיה

קולנוע
חדשות טובות לחוג מעריציה של אמה ווטסון, הכוכבת, שכבר מזמן הפכה לפנטזיה גברית, עושה את דרכה חזרה למחוזות הפנטזיה בסרט "המלכה הקרה" שאותו יפיק דיוויד היימן, המפיק שהיה אחראי על הפקתם של סרטי "הארי פוטר".

אמה ווטסון חוזרת לעולם הפנטזיה
אמה ווטסון חוזרת לעולם הפנטזיה

יותר מעשור חלף מאז שווטסון נכנסה לבית הספר לקוסמים שבהוגורטס, בזמן הזה היא הספיקה להפוך מקוסמת חנונית עם שיער אדמוני ופרוע לאישה צעירה עם סקס אפיל שזאת חשפה בפנינו בחודשים האחרונים. רבים מחבריה לתעשייה מספרים שזוהי ללא ספק השנה של אמה ווטסון בשל כיכובה בשני הסרטים "סוף" ו-"בלינג רינג".

בשבוע הבא ווטסון תככב בסרטה החדש של סופיה קופולה "בלינג רינג" כאחת מיני נערים ונערות השודדים את בתיהם של סלבריטאים רבים וביניהם של פריס הילטון ולינדזי לוהן. נוסף לכך, בחודש אוגוסט היא תככב בסרט הקומדיה של סת' רוגן ואוון גולדברג "סוף" לצידם של סת' רוגן, ג'יימס פרנקו, ג'יי ברושל, קרייג רובינסון, ג'ונה היל ודני מקברייד הנמצאים בעיצומה של פלישת חייזרים המנסים להרוס את עולמם, כאשר דמותה של ווטסון תשמש כעמוד תווך ואם כי תגנוב את רוב ההצגה.

רוקדת על עמוד, בקרוב ב"בלינג רינג"



על-פי דיווחי האתר "וראייטי", אמה ווטסון חוזרת לשיתוף פעולה יוצא מגדר הרגיל עם אולפני האחים וורנר ומפיק סרטי "הארי פוטר" דיוויד היימן בעיבוד הקולנועי של "המלכה הקרה" (Queen of the Tearling) אשר מבוסס על טרילוגיית הספרים שנכתבה על-ידי אריקה ג'והנסון ומתוארת כסדרת "משחקי הכס" בגרסה הנשית. סדרת הספרים אומנם לא קיבלה חשיפה גדולה, אך יש הסבורים כי מדובר בדבר הגדול הבא.

עלילת הספר הראשון מתפרסת על פני שלוש מאות שנים לאחר שכדור הארץ נהרס על-ידי אירוע פוסט אפוקליפטי וסובב סביב מלכה אדומה ומרושעת מחזיקה בכוח רב. הדמות הראשית נוצרה בהשראת נאומו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה מ-2007, אך עם זאת, לא ברור בדיוק מה אמר אובמה שהצית את הרעיון של אריקה ג'והנסון לכתוב את טרילוגייה הספרים.

ואם עסקינן בעיבודים, ווטסון צפויה לככב בסרטו של דארן ארונופסקי "נח" אשר מבוסס על הסיפור התנכי ומגולל את קורות חייו של נח שהוזהר על-ידי אלוהים מפני המבול הגדול. בסרט ווטסון תגלם את דמותה של איילה כבתו המאומצת של נח ומושא אהבתו של שם, אחיו של יפת.‏ הסרט כאמור עתיד לעלות לאקרנים ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אמה ווטסון חוזרת לעולם הפנטזיה
סרטים בקולנוע