וויל סמית' בנשיקה רירית עם ג'יידן

רכילות
אהבתו של וויל סמית' לבנו ג'יידן ידועה בעיקר בשל הנשיקות שהאב מחלק לבנו המתבגר, הפעם זה קרה בראיון שבו השתיים השתתפו לצורך קידום סרטם "העולם אחרי" כאשר המנחה הופתע לראות את האב מנשק את בנו המתפדח.

וויל סמית' בנשיקה רירית עם ג'יידן
וויל סמית' בנשיקה רירית עם ג'יידן

אהבת אב ובן זה דבר טבעי, אבל כשזה נוגע לאהבתו של וויל סמית' כלפי בנו ג'יידן, לפעמים הדבר יוצא מכלל שליטה. לא פעם ולא פעמיים וויל סמית' בייש את בנו כאשר נישק אותו אל מול מצלמות הטלוויזיה, זה כמעט קרה בתוכניתה של אלן דג'נרס, והמשיך לתוכניתו של גרהם נורטון שואו בו סמית' האב נישק את בנו שהיה מבוייש. אומנם בתוכניתו של נורטון היה מדובר בנשיקה על הלחי, לא משהו שבאמת אפשר להתבייש ממנו. עם זאת, לאחרונה השניים התראיינו לצורך קידום סרטם "העולם האחרי" (שהתברר כגרוע), והפעם וויל סמית לא יכל שלא להתפתות ונישק את בנו בנשיקה רירית במיוחד.

וויל סמית' ובנו ג'יידן התראיינו לתוכנית טלוויזיה מקומית בתאילנד כחלק מקידום המדע-בדיוני "העולם אחרי", במהלך הראיון המנחה אמר לסמיתים שהוא הרגיש כי בסרט היה ריחוק בין שתי הדמויות ושאל האם זה כך גם בחיים האמיתיים. וויל השיב שבבית הם מאוד קרובים בעוד שבנו ג'יידן הוסיף כי אביו מנסה לנשק אותו בכל מקום אפשרי בו השניים נמצאים. המנחה, שהיה סקרן, שאל את וויל האם הוא נישק את בנו בתוכנית טלוויזיה תאילנדית, וכשזה השיב "לא, אין לי בעיה לנשק את בני", וויל תפס את פניו של ג'יידן ונישק אותו על שפתיים.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על וויל סמית' בנשיקה רירית עם ג'יידן
סרטים בקולנוע