"שליחות קטלנית 5" יגיע ב-2014

קולנוע
לאחר שהפקתו נדחתה במשך ארבע שנים רצופות, הסרט "שליחות קטלנית 5" בכיכובו של ארנולד שוורצנגר, צפוי להתחיל את הפקתו בתחילת 2014.

"שליחות קטלנית 5" יגיע ב-2014
"שליחות קטלנית 5" יגיע ב-2014

בקרוב תחל ההפקה ההוליוודית עתירת התקציב של "שליחות קטלנית 5" בהפקתם של אולפני "אנפורנה פיקצ'רס" בראשותה של מייגן אליסון, בתו של מייסד אורקל לארי אליסון. מדובר באותה מייגן אליסון אשר הייתה אחראית על הפקת "המאסטר" ו-"כוננות עם שחר" שהיו לסרטים הבולטים של השנה האחרונה. נוסף לכך היא גם במגעים עם אולפני פרמאונט על זכויות ההפצה בארה"ב.

על-פי דיווחי האתר "The Wrap", מייגן אליסון השקיעה כ-20 מיליוני דולרים כדי להבטיח הפקתו של סרט ההמשך "שליחות קטלנית 5" בעקבות הכישלון של הסרט הרביעי שיצא בשנת 2011. אך עם זאת, ייתכן שלאליסון תהיה בעיה נוספת עם זכויות סרטי "שליחות קטלנית" במידה והיא לא תפיק את סרט ההמשך בשנה-שנתיים הקרובות. אחרת הבמאי האגדי ג'יימס קמרון ("אווטאר") אשר ביים את הסרט הראשון, יחטוף מידה את זכויות הסרט לכל היותר בשנת 2019. אנחנו בעד.

מתגעגעים?



ג'סטין לין אשר היה אמור לביים את הסרט "שליחות קטלנית 5", נאלץ לפרוש בשל חובתו כלפי מעריצי סרטי "מהיר ועצבני" שאגב השתלם לו בסרט השישי "מהיר ועצבני 6" אשר זכה להצלחה עולמית הן בביקורות ובן בקופות עם רווחים בסך 588 מיליוני דולרים. בנוסף, לין סיפר לאחרונה כי ייתכן ויחזור לתפקיד הבמאי. באשר לארנולד שוורצנגר, הוא אישר את חזרתו לתפקיד הראשי בסרט. שאלו חדשות טובות עבור מעריצי הסדרה.

כמו כן, הסרט הרביעי בסדרה "שליחות קטלנית: התעוררות" עלה לאקרנים ב-2009 והיה לאכזבה גדולה מצד חוג המעריצים הגדול של הסדרה בשל המוניטין הרה שהביא ארנולד שוורצנגר. הסרט, שכלל שחקנים גדולים כגון; כריסטיאן בייל, סאם וורטינגטון ואחרים, נכשל בעייני המבקרים בעקבות עלילה שטוחה שהכילה יותר מדי אפקטים לא מציאותיים. כך היה גם בקופות כאשר נאספו רווחים בסך 125 מיליוני דולרים בעוד שהתקציב נאמד על 200 מיליוני דולרים. מה שאומר הפסד גדול של 75 מיליוני דולרים.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "שליחות קטלנית 5" יגיע ב-2014
סרטים בקולנוע