לאחר הטריילר, בקרוב סרטון ההפקה של ההוביט

קולנוע
לאחר שנחשפנו השבוע לכרזת הסרט הנפלאה וגם לטריילר המהמם של "ההוביט: מפלתו של סמאוג" ובו נחשפנו לאורלנדו בלום ואוונג'לין לילי, בקרוב צפוי לצאת גם הסרטון הראשון של מאחורי הקלעים, כך אישר הבמאי פיטר ג'קסון ודובר מטעמו.

לאחר הטריילר, בקרוב סרטון ההפקה של ההוביט
לאחר הטריילר, בקרוב סרטון ההפקה של ההוביט

בתו של פיטר ג'קסון, קייטי ג'קסון הודיעה בחשבון הטוויטר שלה כי "הוידאו בלוג הבא של הפקת ההוביט ייצא במהלך השבועיים הקרובים", כך שניתן לצפות ליציאת הסרטון של מאחורי הקלעים לא יאוחר מה-23 ביוני. וזו לא הידיעה היחידה שמגיעה בעניין הסרט "ההוביט: מפלתו של סמאוג".

הטריילר הראשון של "ההוביט: מפלתו של סמאוג" (מתורגם!):



עם חשיפת הטריילר המהמם ביופיו שחשף את אורלנדו בלום כלגולאס ואוונג'לין לילי כטאוריאל, התברר כי המפיצים בארץ מתביישים מהתרגום הנכון "ההוביט: ישימון סמאוג", והחליטו לתרגמו כ"ההוביט: מפלתו של סמאוג".

בילבו באגינס והדרקון סמאוג, מתוך "ההוביט: מפלתו של סמאוג":



בנוסף, אולפני האחים ורנר בישרו כי הבכורה העולמית של הסרט לא תיערך בווולינגטון, ניו זילנד, כפי שהיה עם הסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי", זאת עקב הסכם עם חברת ההפקות של פיטר ג'קסון לפיו מתוך שלושת סרטי "ההוביט", רק אחד מהם יוקרן בניו זילנד. דובר חברת Wingnut Films של פיטר ג'קסון, מתיו דראוויצקי דיווח כי מלכתחילה הם ידעו שלא יוכלו להקרין את כל סרטי ההוביט בניו זילנד. "עם 'שר הטבעות', הסרט הראשון הוקרן לראשונה בלונדון, השני היה בניו יורק והשלישי היה בוולינגטון". לדבריו טרם הוחלט על בחירת מיקום הקרנת הבכורה.

אורלנדו בלום, אוונג'לין לילי ולי פייס צופים במעריצים הצופים בטריילר...



"ההוביט: מפלתו של סמאוג" בבימויו של פיטר ג'קסון יוקרן בהקרנת בכורה ב-13 בדצמבר 2013 ויגיע לארץ ב-20 בדצמבר. בסרט מככבים מרטין פרימן, ריצ'רד ארמיטייג', אורלנדו בלום, אוונג'לין לילי, לי פייס, איאן מק'קלן, בנדיקט קמברבאץ' ואחרים. אז מה דעתכם, שווה לחכות?
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לאחר הטריילר, בקרוב סרטון ההפקה של ההוביט
סרטים בקולנוע