בקרוב מאוד: "ההוביט: ישימון סמאוג"

קולנוע
לפני ש"איש הפלדה" יוצא לאקרנים, מתחילה הספירה לאחור לקראת הקרנת הבכורה של "ההוביט: ישימון סמאוג" שיגיע בסוף השנה. עם זאת, הגיע הזמן לחשוף כמה פרטים על הסרט ולסכם מה שידוע לנו עד כה, אז אם אתם נמנעים מספוילרים זה הזמן להפסיק לקרוא.

בקרוב מאוד: "ההוביט: ישימון סמאוג"
בקרוב מאוד: "ההוביט: ישימון סמאוג"

בסרט הצפוי "ההוביט: ישימון סמאוג" ניתן לצפות ללא מעט חוויה לעיניים, מאחר וגם הסרט השני צולם בטכנולוגיה דומה לזו שהשתמשו בסרט הראשון - טכנולוגיית הצילום המדוברת של 48 פריימים לשנייה אשר מעניקה לתמונה מראה ריאליסטי בהרבה.

מרטין פרימן כבילבו באגינס, התמונה הראשונה שנחשפה מתוך "ההוביט: ישימון סמאוג":



עלילת הסרט החדש, "ההוביט: ישימון סמאוג" צפויה להתחיל באותה נקודה שהפסיק הסרט הקודם, בילבו וחבורת הגמדים בראשות תורין צינת-אלון תגיע ליער אפל בו חיים האלפים ושם נפגוש שוב את לגולאס המוכר והאהוב מטרילוגיית שר הטבעות וגם עכבישי ענק והרבה מהם, כבר פגשנו אותם ב"ההוביט: מסע בלתי צפוי", כשהם טיפסו על ביתו של הקוסם רדגסט החום, בסרט הקודם הוא כינה את עכבישי הענק "ייצורי אוסגיליאת'". ויש לזכור שפגשנו הרבה קודם את עכבישי הענק ב"שר הטבעות: שיבת המלך" שם נאלץ להיאבק בעכבישה כדי לעזור לפרודו במסע למורדור.

מאחר ופיטר ג'קסון הסתמך הרבה מאוד על הנספחים בעשיית סרטי "ההוביט", ומאחר וההוביט עצמו הוא ספר קצר למדי, בטח בשביל עיבוד קולנועי של 3 סרטים באורך שעתיים כל אחד. לכן סביר להניח שהמועצה הלבנה שוב תתכנס ונראה שוב את סארומן, גנדאלף, גלדריאל ואלדרונד, מאחר וגם לפי ספרות טולקין מוזכר כי המועצה הלבנה התכנסה כדי לדון בעליית כוחו של המלך המכשף מאנגמר ושיקום מבצר דול גולדור, אירועים שצפויים להיות מוצגים בהרחבה בסרט "ההוביט: ישימון סמאוג". המועצה אומנם התכנסה בסרט "ההוביט: מסע בלתי צפוי" וראינו שוב את סארומן, גנדלף, אלרונד וגלדריאל, אך נראה שנפגוש אותם תחת קורת גג אחת גם בסרט השני בסדרה. בנוסף הסרט צפוי להתמקד גם בעליית כוחו של בעל האוב, סאורון, שבסרט מגולם על ידי בנדיקט קמברבאץ' הנפלא.

אוונג'לין לילי בתפקיד טאוריאל. מתוך "ההוביט: ישימון סמאוג"



בסרט נראה את הנאזגול, זאת בוודאות, מאחר וגם פיטר ג'קסון עצמו חשף סצנה מתוך הסרט השני בסדרה, שבמהלכו נראה גנדאלף כשהוא מסייר במערות חשוכות ומגלה כי רפאי הטבעת חיים. בנוסף תופיע דמות חדשה בסרט בשם טאוריאל, בגילומה של אוונג'לין לילי.

כמו כן, התקשורת בניו זילנד דיווחה כי עקב הסכם בין ניו-ליין סינמה לאולפני האחים ורנר, אירוע הבכורה העולמית של הסרט לא יתרחש בוולינגטון שניו זילנד, היכן שנערך אירוע הבכורה לסרט הראשון בסדרה, אלא בלונדון או בארצות הברית, מאחר וההסכם בין השתיים אפשר לניו-ליין סינמה לקיים אירוע בכורה אחד בניו זילנד עבור שלושת סרטי ההוביט.

"ההוביט: ישימון סמאוג" יגיע לאקרנים ב-14 בדצמבר 2013, ובו מככבים מרטין פרימן, איאן מק'קלן, ריצ'רד ארמיטייג', ראהם מק'טאוויש, קן סטוס, אורלנדו בלום, אוונג'לין לילי ואחרים. הטריילר הראשון ייחשף ב-12 ביוני, עם יציאת "איש הפלדה" לאקרנים, תתכוננו!
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב מאוד: "ההוביט: ישימון סמאוג"
סרטים בקולנוע