מל גיבסון כנבל ב"בלתי נשכחים 3"

קולנוע
האם ה"בלתי נשכחים 3" הולך להיות לסרט הטוב ביותר בסדרה? על-פי שמועות חדשות מל גיבסון עשוי להצטרף לסרט השלישי בתור הנבל הראשי, ועושה הרושם שהתפקיד תפור עליו.

מל גיבסון כנבל ב"בלתי נשכחים 3"
מל גיבסון כנבל ב"בלתי נשכחים 3"

לאחרונה סילבסטר סטאלון שאל את דעתם של עוקביו בטוויטר באם מל גיבסון הוא האדם הנכון ביותר לביים את "בלתי נשכחים 3". בעקבות שאלתו, הגיעו הרבה תגובות, חלקן היו שליליות וחלקן חיוביות, אך לבסוף תשובתו של גיבסון הייתה שלילית, ואת תפקיד הבמאי בסוף קיבל פטריק יוז אשר ביים את סרטו היחידי "רד היל", מותחן אפל אשר מלווה בסצנות אלימות אכזריות ומצמררות, עם זאת, הסרט נחל לכישלון הן בביקורות ובעיקר בקופות. מה שאומר שאין לדעת מה יוז יבשל לנו.

על-פי השמועות, סטאלון העלה לדיון את סוגיית צירופו של מל גיבסון כיריבו בסרט "בלתי נשכחים 3, במידה והשמועות נכונות, גיבסון יעמוד בראש כנופייה אכזרית שלצידו יככבו ניקולס קייג', ג'קי צ'אן, ווסלי סנייפס ומילה ג'ובוביץ' אשר ילחמו כנגד גיבורי הפעולה; סילבסטר סטאלון, ברוס וויליס, ארנולד שוורצנגר, ג'ייסון סטאת'אם, ג'ט לי ודולף לונדגרן.

לא ידוע מה יעלה בגורלם



כשחושבים על זה לעומק, תפקיד הנבל הוא המתאים ביותר לאדם כמו מל גיבסון, השחקן שנראה כמצליח, בעברו ועד היום הוא הכיל בתוכו זעם בלתי נשלט ואף מתפרץ במידה מסויימת, וזאת ראינו בסרטו "הפסיון של ישו" שעורר מחלוקת בנושא האנטישמיות כלפי העם היהודי. הסרט זכה לביקורות שליליות ואף נחרצות ממבקרי הקולנוע הגדולים והחשובים של התעשייה. אותם המבקרים טענו כי מדובר בסרט אנטישמי שמטרתו להאשים את היהודים במותו של ישו, נוסף על כך, הסרט מתאר את היהודים בצורה זוועתית ביותר כאנשים רעים הרוצים במותם של האחרים.

שנאתו התבטאה גם ב-2010 כאשר ציפה לתינוק משותף מבת זוגתו לשעבר, הזמרת הרוסיה אוקסנה גריגורייבה אשר התלוננה עליו לאחר שהיה אלים כלפיה ויותר מכך, הוא ירד לרמה נמוכה ואם כי מהבוטות ביותר אשר הפתיעה לרעה את מעריציו, משפחתו ושאר הסובבים אותו. הבוטות הבלתי נסבל של האדם השרוי בשנאה תמידית, התבטאה בשיחות טלפון מוקלטות בהן גיבסון אמר לבת זוגתו: "הלוואי שקבוצת שחורים יאנסו אותך", והמשיך בביטויים גזעניים, "אני אשרוף את כל הבית, אבל לפני הכל תמצצי לי". מכאן ניתן להשכיל שגיבסון מתאפיין בכל ההיבטים השלילים והאפלוליים, מה שאומר שהוא יגלם את תפקיד הנבל על הצד הטוב ביותר.

ואגב, לקראת סוף השנה מל גיבסון צפוי לככב על המסך הגדול בסרטו של רוברט רודריגז "מצ'טה 2" בו הוא יגלם סוחר נשקים וגם לא נתפלא עם יסחור בסמים, שבכוונתו לחסל את נשיא ארצות הברית..לצידו יככבו דני טרג'ו הנפלא, מישל רודריגז שלאחרונה כיכבה ב"מהיר ועצבני 6", צ'ארלי שין העוסק בסדנת העצבים של לינדזי לוהן, ויליאם סאדלר אשר כיכב ב"איירון מן 3" כנשיא ארה"ב, ג'סיקה אלבה שבקרוב תחזור לעיר החטאים, אמבר הרד המככבת לצידו של ליאם המסוורת' ב"פרנויה", ליידי גאגא הזמרת הנערצת וסופיה ורגארה הסקסית בעלת החזה האהוב של הוליווד.

טעימה מה"מצ'טה 2"



כמו כן, במאי הסרט "בלתי נשכחים 3", פטריק יוז ממשיך לעבוד קשה בימים אלו (הרי שהוא צריך להוכיח זאת) בבימוי הסרט ובתסריטו, בעוד שאולפני ליונסגייט יפיצו את הסרט בבכורה עולמית ב-2014.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מל גיבסון כנבל ב"בלתי נשכחים 3"
סרטים בקולנוע