בן אפלק וג'סטין טימברלייק בעסקי ההונאה

קולנוע
בן אפלק שהצליח לשנות את תדמיתו שהייתה מושא ללעג, בזכות סרטו עטור השבחים, "ארגו", מככב בסרטו החדש של בראד פורמן "ראנר, ראנר" לצידו של זמר הפופ ג'סטין טימברלייק. כנסו וצפו בטריילר החדש אשר נחשף.

בן אפלק וג'סטין טימברלייק בעסקי ההונאה
בן אפלק וג'סטין טימברלייק בעסקי ההונאה

אחרי שנה מלאת הצלחות בקריירתם, בן אפלק וג'סטין טימברלייק משתפים פעולה בפעם הראשונה בסרטו החדש של בראד פורמן "ראנר, ראנר" העוקב אחר סטודנט המפסיד את כל כספו במשחק פוקר המתנהל ברשת האינטרנט. כאשר הסטודנט מגלה כי נפל קורבן לפרשיית הונאה חמורה, הוא יוצא לדרוש את כספו.

כשנה לאחר שכיכב בסרט הדרמה "בחזרה למשחק", ג'סטין טימברלייק חוזר לפתח את קריירת המשחק והפעם בגילום דמותו של ריצ'י, סטודנט סימפטי עם בעיות כספיות דיי גדולות. בעזרת כספו הנותר, ריצ'י מנסה להכפילו במשחק פוקר המופעל על-ידי אייבן בלוק (בגילומו של בן אפלק), אחד האנשים החזקים והמשפיעים ביותר בעולם. כאשר לריצ'י משחק המזל, הוא שם את כל כספו במטרה להכפילו וזאת על-מנת לצאת מהחובות שבהם שקע. אך עם זאת, כספו של ריצ'י נלקח במרמה, דבר הגורם לו לרדוף אחר האדם שעשה זאת ולדרוש את כספו בחזרה. כאשר הוא פוגש באייבן, במקום לקחת את כספו ולחזור לעיסוקיו, הוא מחליט להצטרף לעולם הפשע ואף נכנס איתו לעסקי ההונאה.



הסרט "ראנר, ראנר" מתיימר להיות עוד אחד מאותם סרטים שראינו בעבר על מסכי הקולנוע, כדוגמת "טייקרס" "הג'וב האיטלקי" וסרטי "אושן" למיניהם אשר עסקו בפרישיות הונאה כאלה ואחרות דרך עיניהם של נוכלים חכמים וערמומים לא פחות אשר מתכננים לעשות את המכה הגדולה של חייהם וזאת כדי להקל על עתידם הלא נודע. אותם הסרטים זכו לביקורות חיוביות, אך בקופות הם בקושי ראו הצלחה.

כפי שראינו בעבר, ג'סטין טימברלייק הוכיח שהוא עוד אחד מאותם שחקנים חלשים בתחום המשחק ואף יותר מתקרבים לשחקנים דרג ג', את זה ראינו בסרטיו האחרונים שבהם כיכב; "מורה רעה", "ידידים פלוס" ו-"עולם הזמן" אשר סבבו סביב הזוגיות והרומנטיקה השיגרתית הכושלת, בדיוק כמו בחייו האישיים של טימברלייק כדוגמת מערכות היחסים שלו עם בריטני ספירס ואשתו ג'סיקה בייל שאיתה יצא במשך תקופה ארוכה מ-2007 עד שנפרדו ב-2011, ואז, כאשר מקורב לשניים איחד ביניבם, באותה השנה (2011 למי שלא עקב), הם חזרו לטפח את מערכת היחסים שלהם אשר הובילה לחתונה כה גדולה ומלאה בסלבריטאים רבים באוקטובר 2012. באשר לדמותו של טימברלייק בסרט "ראנר, ראנר" ייתכן שהוא לא יחזיק מעמד ויערב את בעיותיו המוזרות אשר יובילו אותו כל הדרך אל הכישלון המחולט, אך מנגד, אנו מקווים שהוא לא ישוב להיות נקודת החולשה בסרט בדומה לסרטיו האחרונים.

באשר לבן אפלק, בשנים האחרונות קריירתו ידעה מורדות יותר מאשר עליות, רק לפני כעשור אפלק היה בתחתית של התחתית וזאת בעקבות התפקידים הבינוניים שלקח על עצמו והסרטים המסחריים שבעצם קלקלו לנו פה שחקן מאוד מוכשר. בין הסרטים שהיו לו למכשול דרך היו; "הוליוודלנד" ; ו-"קומפנימן" שהתגלה כדרמה מאכזבת עקב תסריט תקוע ולא זורם וגם חורים בעלילה אשר הרסו באופן מוחלט את ההנאה מהצפייה בסרט. כמו כן, עם הזמן, בעיותיו של אפלק הצטברו ואף השפיעו על זוגיותו עם ג'ניפר גארנר שהפכה מוזרה ואף כיכבה במשך תקופה מסויימת באתרי הרכילויות ובמגזינים השונים בעמוד הראשי ובאופן תמידי. אך עם זאת, לאחרונה הוא הוכיח כי הוא שחקן אינטיליגנט לא פחות מאשר היותו במאי נפלא, הדבר התבטא בסרטו השלישי "ארגו" אשר זכה בשלושה פרסי אוסקר בקטגוריות שונות לסרט הטוב ביותר, שאף הכניס אל כיסו כ-232 מיליוני דולרים שבהם התחלק עם נותני החסויות השונים.

הסרט "ראנר, ראנר" בוים על-ידי בראד פורמן אשר סרטו האחרון שביים היה "סנגור במבחן" אשר זכה לביקורות חיוביות חרף הכישלון בקופות כאשר תקציבו של הסרט נאמד בכ-40 מיליוני דולרים, בעוד שההכנסות הזעומות הגיעו ל-57 מיליוני דולרים, כ-17 מיליוני דולרים יותר מהתקציב. בסרט "ראנר, ראנר" פורמן הבטיח להביא קונספט חדש, עלילה חדה, כזו שהצופים לא ירצו להוריד ממנה את העיניים. כמו כן, השחקנים המשתתפים בסרט הם בן אפלק, ג'סטין טימברלייק, אנתוני מקי ("יחידת גנגסטרים") וג'מה ארטרטון ("קוטלי המכשפות"). הסרט כאמור צפוי להגיע לבתי הקולנוע בארץ ביום חמישי ב-26 לספטמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בן אפלק וג'סטין טימברלייק בעסקי ההונאה
סרטים בקולנוע