בקרוב: מותחן חדש על פי ג'ון לה קארה

קולנוע
אחרי "החפרפרת" משנת 2011 בבימויו של תומאס אלפרדסון, שהיה עיבוד קולנועי לספר מותחן ריגול בשם דומה מאת ג'ון לה קארה, בסוף השנה צפוי לצאת סרט נוסף המבוסס על פרי עטו של סופר הריגול ג'ון לה קארה בשם "האדם המבוקש ביותר".

בקרוב: מותחן חדש על פי ג'ון לה קארה
בקרוב: מותחן חדש על פי ג'ון לה קארה

בסרט הנושא את השם "האדם המבוקש ביותר" (A Most Wanted Man), מככבים רייצ'ל מקאדמס, פיליפ סימור הופמן, רובין רייט, וילם דפו, דניאל ברוהל, נינה הוס ואחרים. בסרט נוטלים חלק שחקני קולנוע גרמניים, אמריקאיים ורוסיים, בדומה ל"החפרפרת" בו נטלו חלק שחקני הקולנוע הידועים; גארי אולדמן, קולין פירת', טום הארדי וכמה מכוכבי הקולנוע הרוסי, כמו קונסטנטין חבנסקי וסבטלנה חודצ'נקובה (שתופיע בקרוב גם בסרט הוולברין בתפקיד הנבלית הבכירה), גם בסרט הנוכחי משתתף אחד מכוכבי הקולנוע הרוסי, המדובר בשחקן גריגורי דובריגין, כוכב סרט גיבורי העל הרוסי "ברק שחור" מ-2009. צילומי הסרט התרחשו בהמבורג החל מספטמבר ועד נובמבר 2012 בהפקה משותפת של חמישה אולפני קולנוע גרמניים.

טריילר הסרט:



הסרט החדש צפוי לצאת לאקרנים ב-22 בנובמבר 2013 (אף שבעבר פורסם כי ייצא לאקרנים באוקטובר 2013) בויים על-ידי אנטון קורביין והוא מתרחש בהמבורג, גרמניה, תוך שהוא מגולל את קורותיו של מוסלמי צעיר, מהגר לא חוקי ממוצא צ'צ'ני (אותו מגלם הרוסי גריגורי דובריגין), שנמלט מהכלא הטורקי, ומתכנן ללמוד רופאה כדי להיות רופא. הוא מגלה כי שלל אנשים מוכנים לסכן את חייהם על-מנת לאפשר לו לשפר את סגנון חייו, אך כמוסלמי צעיר ומהגר לא חוקי בארץ אירופית הוא זוכה לתשומת לבם הלא סימפטית של כמה ארגוני ביון החושבים שהוא מתכנן להוציא פועל משהו אחר לגמרי...

הסרט נמצא בשלבי פוסט-פרודקשן ועל פי מקורות שונים תקציב הסרט עמד על 1.3 מיליון דולר בלבד, כשחלק ממנו הגיע ממועצת הסרטים של גרמניה לצורכי קידום ההפקה הגרמנית בהמבורג. אנטון קורביין שמביים את הסרט חוזר למסכי הקולנוע לאחר הפסקה בת 3 שנים, כשהסרט הקודם שביים היה "האמריקאי" מ-2010 בכיכובו של ג'ורג' קלוני.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על בקרוב: מותחן חדש על פי ג'ון לה קארה
סרטים בקולנוע