הפרש המסורבל

קולנוע
בקרוב צפוי לצאת לאקרנים הסרט "הפרש הבודד" בכיכובם של ג'וני דפ וארמי האמר, האתחול המחודש לסדרת הטלוויזיה וסרטים משנות ה-50 וה-60. הסרט שצילומיו הסתיימו מוקדם יותר השנה מסתיר מאחוריו סיפור הפקה ארוך ומסורבל מאוד במונחים של הוליווד.

הפרש המסורבל
הפרש המסורבל

הסרט, בהפקת וולט דיסני וג'רי ברוקהיימר החל את דרכו בינואר 2007. בחודש מאי באותה השנה הצטרף ג'רי ברוקהיימר כמפיק, יחד עמו הצטרפו לעבודת ההפקה טד אליוט וטרי רוסיו, שעבדו כתסריטאים עבור סדרת סרטי "שודדי הקאריביים". במרץ 2008 השניים החלו לעבוד על התסריט ובספטמבר אותה שנה לוהק ג'וני דפ לתפקיד. עם זאת, עקב צילומי "שודדי הקאריביים: זרמים זרים", ההפקה הוקפאה, עד שבספטמבר 2010 הודיעו אולפני וולט דיסני על מינויו של גור ורבינסקי לבמאי הסרט.

ג'וני דפ בתפקיד טונטו:



לאחר שג'וני דפ התפנה מצילומי "צללים אפלים", הוא הצטרף לליהוק "הפרש הבודד" יחד עם ארמי האמר. באוגוסט 2011 וולט דיסני הכריזו לפתע על דחיית ההפקה לזמן לא מוגדר עקב דאגות התקציב. בפברואר 2012 דווח כי הצילומים חודשו ואלה נמשכו עד ספטמבר 2012. ב-21 בספטמבר באותה השנה חבר צוות ההפקה, מייקל אנדרו ברידג'ר חטף התקף לב וטבע כשניקה בריכת מים לצורך הצילומים. אך הצרות של ההפקה עדיין לא הסתיימו.

תאריך יציאת הסרט לאקרנים זכה לדחיות רבות: תחילה, אולפני ההפקה אישרו כי הסרט ייצא לאקרנים ב-21 בדצמבר 2012 אך לבסוף נדחה ל-31 במאי 2013, אלא שכעבור זמן קצר פורסם תאריך חדש - 3 ביולי 2013, ואם לא היה די בזה גם העבודה על הפסקול לא הייתה חלקה; באפריל 2012 וולט דיסני הכריזו כי ג'ק וואייט יעבוד על הפסקול לסרט, אך וואייט סירב לעבוד על פסקול הסרט עקב התנגשות בלוח הזמנים שלו עם בעבודות אחרות, ולבסוף הוחלט להחליפו בהאנס זימר האגדי, שעבד עם גור ורבינסקי גם על הפסקול לסרטי שודדי הקאריביים. במרץ 2013 הכריז המלחין מייקל איינזיגר כי הוא עובד על הפסקול יחד עם האנס זימר. הפסקול צפוי לצאת לאור ב-25 ביוני 2013 או ב-2 ביולי.

הטריילר הראשון של הסרט יצא ב-3 באוקטובר 2012. וולט דיסני אישרו כי הסרט ייצא להקרנת בכורה עולמית ב-22 ביוני 2013, ואומנם נראה שהסרט אכן צפוי לצאת הפעם ביוני 2013, אבל אולפני וולט דיסני, שהשקיעו בסרט סכום כולל של כ-300 מיליון דולר, הנמיכו צפיות מבלי לתלות תקוות גדולות מדי בסרט, בידיעה כי חרף התלאות שעברו על ההפקות ספק אם הסרט יגרוף רווחים משמעותיים, וזאת בהתחשב לסרט אחר היוצא בקיץ ואף צפוי להפוך לשובר הקופות הגדול של השנה, "איש הפלדה" של אולפני האחים וורנר.

"הפרש הבודד" - טריילר רשמי:



"הפרש הבודד" הוא סרט מערבון הרפתקאות קומי המגולל את קורותיו של אינדיאני בשם טונטו (בגילומו של ג'וני דפ) אשר מציל את חייו של פרש בשם ג'ון רייד (ארמי האמר), איש אכיפת חוק שבעזרת האינדיאני הופך לאגדת הצדק. השניים הופכים לגיבורים ומבינים כי עליהם ללמוד להסתדר זה עם זה ולהילחם בשחיתות התאגידית המתחילה לצמוח עם פריחת הבריחה לזהב. יחד עם דפ וארמי מככבים בסרט גם ויליאם פיצ'טנר, טום ויליקינסון, בארי פפר והלנה בונהם קרטר.

ארמי האמר בתפקיד "הפרש הבודד":

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על הפרש המסורבל
סרטים בקולנוע